poeperman
Well-known member
Lets agree to agreeklopt. Maar bergaf kunnen zij dus een pak wattages trappen die jij niet kan omdat jij geen weerstnd ondervindt Dan is hun snelheid niet echt realistisch.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lets agree to agreeklopt. Maar bergaf kunnen zij dus een pak wattages trappen die jij niet kan omdat jij geen weerstnd ondervindt Dan is hun snelheid niet echt realistisch.

Als je een 65 vooraan steekt gaat dat welklopt. Maar bergaf kunnen zij dus een pak wattages trappen die jij niet kan omdat jij geen weerstnd ondervindt Dan is hun snelheid niet echt realistisch.

Als ge, zoals ik, zwift gebruikt sinds dag 1 ongeveer, dan is zijn die prijsstijgingen wel atijd fors.De prijs, €15 in de maand, vind ik ook wel best ok.

Prijs/kwaliteit is de kickr core een no brainer. Als je het ervoor over hebt is de tacx neo nog beter.Lees hier al een tijdje mee en nu het hier over zwift gaat dan toch eens mijn vraag stellen.
Sinds deze zomer begonnen met fietsen ( trek domane al2 ) gekocht.
Al heel wat km's gemaakt en wil me nu ook een smart trainer kopen. Liefst eentje met directe aandrijving.
Welke zijn aan te raden en moet ik nog achter tandwiel bijkopen?
Ik heb hier totaal geen verstand van, dus ik weet ook niet waar mijn claris groep zonder problemen op past.
Op mijn mtb merk ik nul komma nul verschil tussen mijn huidige deore BB en de vorige XT.Ik wil eens een poging wagen om zelf m'n bottom bracket een onderhoud te geven, maar ik heb daar het juiste gereedschap nog niet voor. Kan er iemand iets aanraden zonder dat ik de hoofdprijs moet betalen? Is dit bijvoorbeeld iets: https://www.mantel.com/be/bbb-cycling-brackettoolbox-btl-95 ? De reviews zijn wat verdeeld, wat me doet twijfelen. Ter info: ik heb momenteel een Shimano BB71 gemonteerd.
klopt helemaal, 2u zwift is 3x zo intensief als mijn zondags clubritje van 100+ kilomerters.

Kost inderdaad niet zoveel, maar dan heb ik nog altijd de juiste tools nodig.Op mijn mtb merk ik nul komma nul verschil tussen mijn huidige deore BB en de vorige XT.
Betere afdichting bij de XT? Waarschijnlijk, maar het er zit toch ook altijd een element geluk in hoe snel hij begint te kraken. En voor 1/3e van de kost is de keuze bij mij ook snel gemaakt.
Ik zou mij niet met onderhoud bezig houden en gewoon een cheapo BB van shimano kopen.

Jij stelt een trainer voor die duurder is en bijna even duur is als zijn fiets. Allez ik geef het maar meePrijs/kwaliteit is de kickr core een no brainer. Als je het ervoor over hebt is de tacx neo nog beter.

Dat wel, maar daar ken ik niet genoeg van om iets over te kunnen zeggenKost inderdaad niet zoveel, maar dan heb ik nog altijd de juiste tools nodig.![]()

@veloke Pittig! Hoeveel minuten aan die intensiteit doe je dan? Ik doe wel eens blokken van 4 minuten. Als ik er 6 haal is het al een mooie training, 8 is echt wel het maximale.
@Airjinx ik vermoed dat hij https://whatsonzwift.com/workouts/90plus-minutes-to-burn/sst-long bedoelt.
Alles in een zone dat je polarized niet moet doen zeker?

Als hij direct drive wil zit je sowieso al aan 600€.Jij stelt een trainer voor die duurder is en bijna even duur is als zijn fiets. Allez ik geef het maar mee![]()