Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kadermaat 54 heb ik.Wa maat hebt ge? Ik heb nog nen 2XL AL Canyon staan in Beveren die niet gebruikt wordt...

Stukje ertussenuit gaat altijdKadermaat 54 heb ik.
Dus bij canyon is dat een S. 2XL is net iets te groot dus![]()
Gewoon mountainbike stuurpen, zadel helemaal naar beneden en, beetje tussenplaatjes tussen je schoenplaatjes en korte cranks en dat zit perfect.Stukje ertussenuit gaat altijd
Bij mensen die ne S nodig hebben stel ik mij altijd zo iets voorKadermaat 54 heb ik.
Dus bij canyon is dat een S. 2XL is net iets te groot dus![]()
Man man. Toen ik mijn nieuw kader kreeg merkte ik opnieuw een klein blutsje in het kader. Ik gaf aan aan de fietsenmaker dat er terug een foutje was. Geen probleem, ze zouden opnieuw een claim indienen bij Trek voor een nieuw kader.Kleine update: wat lastig gedaan aan telefoon en via mail. Ze begrepen de situatie. Opeens kan het kader wel geleverd worden in de juiste kleur. Levertermijn 3 - 5 werkdagen en dan alles nog overzetten, dus wachttijd van ongeveer een week. Begrijpen wie begrijpen kan![]()
Welke lease?Man man. Toen ik mijn nieuw kader kreeg merkte ik opnieuw een klein blutsje in het kader. Ik gaf aan aan de fietsenmaker dat er terug een foutje was. Geen probleem, ze zouden opnieuw een claim indienen bij Trek voor een nieuw kader.
Claim werd aanvaard. Week wachten en ik zou mijn nieuw kader hebben. Na een week trokken ze hun staart terug in en was de boodschap: "kosmetisch probleem, we aanvaarden de claim niet". De fietsenwinkel gaf aan dat ze dit niet zouden aanvaarden en namen opnieuw contact op met Trek. Geen antwoord.
Ondertussen had ik zelf al geïnformeerd bij de leasemaatschappij. Zij gaven aan dat ze met de winkel gebeld hadden en dat ze daar bevestigd hadden dat het een kosmetisch probleem was. Toen ik de quote van de winkel (heb ik op mail) meegaf, dat ze het ook niet acceptabel vonden, werd het even stil, maar ze bleven bij hun standpunt. Nu dus opnieuw contact opnemen met de winkel om te luisteren wat er allemaal aan het gebeuren is... Wat een gedoe man. Absoluut geen reclame voor Trek en geen reclame voor de fietsenwinkel.
Voor de liefhebbers, foto hieronder. Ik geef meteen toe dat het geen grote 'bluts' is, maar gezien de hele historiek wil ik gewoon dat het in orde is. Ben ik aan het overdrijven? Dit zou je toch ook niet accepteren op een nieuwe iPhone, waarom dan wel op een nieuwe fiets van €6.000?
Bekijk bijlage 4672
Hoofdlease zit bij ALD Automotive (zij zijn dus eigenaar), maar zij leasen zelf bij B2Bike.Welke lease?
Heb ook problemen met lease vandaar (garantie waarbij de lease zegt dat het mijn fout is volgens FM maar de FM zegt dat hem alleen de herstelkost heeft doorgegeven en niets van oorzaak).
Op gevoel is zeker oké, als je een beetje voeling hebt met Nm'sBen eens bezig met m'n direto xr te installeren. Net de nieuwe body erop gezet (gezien compagnolo) maar men geeft aan dat ik momentsleutel moet gebruiken om deze vast te zetten (5Nm 44in-lbs).
Is dit absoluut noodzakelijk of kan ik op gevoel proberen?![]()
Dan is het een andere (bij mij is het KBC) maar is quasi altijd als ze zelf moeten tussenkomen steken ze het meestal op u of dat is normaalHoofdlease zit bij ALD Automotive (zij zijn dus eigenaar), maar zij leasen zelf bij B2Bike.
Ik heb er nog geen meter mee gereden, dus op mij kunnen ze het alvast niet steken.Dan is het een andere (bij mij is het KBC) maar is quasi altijd als ze zelf moeten tussenkomen steken ze het meestal op u of dat is normaal
Merci.Op gevoel is zeker oké, als je een beetje voeling hebt met Nm's
disclaimer: 5Nm is niet veel (500gr op een hefboom van 1 meter)

Ah is er een strava fietsgroep?Voor de admins van de Strava groep, heb deze middag een Join gevraagd
Edit: Thanks