SomeDude
Banned
als ik met de mtb mee mag!IK HEB ZIN IN EEN NIEUWE FIETS. GAAN WE GRAVELLEN DEZE WINTER???
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ik met de mtb mee mag!IK HEB ZIN IN EEN NIEUWE FIETS. GAAN WE GRAVELLEN DEZE WINTER???
Of dat buikje zit in de wegBioracer Spitfire getest na aanraden hier, voor 62 euro opgepikt bij AS Adventure. Toffe zeem inderdaad, zeker goeie kwaliteit overall. Bretellen wel wat aan de korte kant waardoor het wat neiging heeft tot spannen aan de juwelen en snijden in de lies. Ik veronderstel dat dat wel zal beteren als het wat rekt, Doltcini spande de eerste keer ook oncomfortabel hard.

Interessant...Iemand ervaring of reviews gelezen over de nieuwe fietstrainer op de markt 'dare2ride fuego' het zou in Nederland ontwikkeld worden is zeer stil en je krijgt veel voor zijn prijs. Als je wat zoekt heb je hem voor 550 incl shipping.
Hoe groot ben je?Bioracer Spitfire getest na aanraden hier, voor 62 euro opgepikt bij AS Adventure. Toffe zeem inderdaad, zeker goeie kwaliteit overall. Bretellen wel wat aan de korte kant waardoor het wat neiging heeft tot spannen aan de juwelen en snijden in de lies. Ik veronderstel dat dat wel zal beteren als het wat rekt, Doltcini spande de eerste keer ook oncomfortabel hard.

"Amai, da's wel heel zwaar." Of je het daarvoor moet laten is een andere zaak.Ik dacht mijzelf te belonen met carbon wielen, maar anderzijds kan ik even goed een MTB kopen (staat al even op de wishlist).
Any thoughts over de grand canyon 6? Lijkt me proper afgemonteerd, wel aan de zware kant (maar niet onlogisch gezien het budget).
Iemand ervaring of reviews gelezen over de nieuwe fietstrainer op de markt 'dare2ride fuego' het zou in Nederland ontwikkeld worden is zeer stil en je krijgt veel voor zijn prijs. Als je wat zoekt heb je hem voor 550 incl shipping.
Ali trainers?Als ze hem in Nederland ontwikkelt hebben moeten ze toch eens snel op Aliexpress kijken. Lijkt nogal hard op jetblack, thinkrider of xplova als je het mij vraagt. De betere Ali trainers.
![]()
![]()
Is dat iets waard? 
Voor trainer reviews moet je bij Dcrainmaker of gplama zijn.Ali trainers?Is dat iets waard?
![]()
Dcrainmaker had er zo is één getest, kwam er niet slecht uit dacht ik.Ali trainers?Is dat iets waard?
![]()
Inderdaad aan de zware kant. Maar dat is niet zo een supergroot probleem.Ik dacht mijzelf te belonen met carbon wielen, maar anderzijds kan ik even goed een MTB kopen (staat al even op de wishlist).
Any thoughts over de grand canyon 6? Lijkt me proper afgemonteerd, wel aan de zware kant (maar niet onlogisch gezien het budget).
Die jetblack kost €800 op futurum?Als ze hem in Nederland ontwikkelt hebben moeten ze toch eens snel op Aliexpress kijken. Lijkt nogal hard op jetblack, thinkrider of xplova als je het mij vraagt. De betere Ali trainers.
Inderdaad aan de zware kant. Maar dat is niet zo een supergroot probleem.
Achteras is QR en geen steekas. Dat is ook niet zo een groot probleem.
Vooras lijkt me wel steekas te zijn. Zie het niet direct in de specs staan. Vooraan raad ik toch wel een steekas aan.
Voorvork is een goedkope suntour. Maar niet echt een idee of dat slecht is.
Ge gaat u daar zeker mee kunnen amuseren.
Heb ik al. Een ht-mtb voor de winter ja!IK HEB ZIN IN EEN NIEUWE FIETS. GAAN WE GRAVELLEN DEZE WINTER???
Koop de mijne polle! Ik heb nog een mooie Specialized Chisel staan die ik zou verkopen om mijn gravelfiets mee te financieren.Heb ik al. Een ht-mtb voor de winter ja!
)
. Ik heb ook mijn ht verkocht toen ik een gravel-fiets had gekocht, maar nu jeukt het weer. Ik vind het altijd zo zonde om met de fully in de modder te gaan baggeren.Koop de mijne polle! Ik heb nog een mooie Specialized Chisel staan die ik zou verkopen om mijn gravelfiets mee te financieren.
(Ik heb trouwens ooit wat platen van jou gekocht op 9L, niets meer te koop?)
Je mag altijd wat info per pb sturen.
.Je mag altijd wat info per pb sturen. Ik heb ook mijn ht verkocht toen ik een gravel-fiets had gekocht, maar nu jeukt het weer. Ik vind het altijd zo zonde om met de fully in de modder te gaan baggeren.
Ik heb geen platen meer in de verkoop staan momenteel. Wat had jij toen van mij gekocht?
Elke fiets is zonde om te gebruiken in modder!Je mag altijd wat info per pb sturen. Ik heb ook mijn ht verkocht toen ik een gravel-fiets had gekocht, maar nu jeukt het weer. Ik vind het altijd zo zonde om met de fully in de modder te gaan baggeren.
Ik heb geen platen meer in de verkoop staan momenteel. Wat had jij toen van mij gekocht?