Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, zover was ik ook al. Maar Elodie weet bijvoorbeeld wel wat het is om een gestructureerd trainingsschema te volgen. Diepgaan, keihard trainen, ... Dat lichaam weet wat het is om af te zien. Dat merk je ook in die interviews met Elodie en Jeroom dat zij direct die volledige focus terug heeft. Bovendien heeft zij ook na haar carrière lange afstanden gelopen, niet competitief misschien, maar het kan maar helpen. Uithouding lijkt me ook gemakkelijker te trainen dan sprintsnelheid, maar ik kan me vergissen.Elodie was een spurtster. Dus puur explosiviteit, geen uithouding...
Zeker met een carbon kader, dat is een klankkast van jewelste. En neem daar nog bij dat je vaak enkel al fietsend gekraak hoort (door alle bijgeluiden heen en zonder mogelijkheid om met je oor dichtbij de bron van gekraak te komen tenzij je een slangenmens bent) en het wordt al snel een enerverende zoektocht. Elk boutje is daarbij een mogelijke verdachte.Oh, maar getik kan werkelijk van overal komen waar torsie op komt te staan bij het rijden. Ik heb mij ooit eens weken triestig gezocht naar een kraakske dat verscheen bij het rijden, ook bij het uit het zadel rijden... Alles nagelopen wat plausibel was... EN...HET...GING...NIET...WEG! Weet je wat het was? De zadelpen die kraakte in het frame. Blijkbaar flexte het frame net voldoende om wat speling met de zadelpen te geven.
Heeft het overleeft.Is het opgelost geraakt voor de wedstrijd of heeft het overleeft?

Knip de kabel op het einde wel met een deftige tool af als hij erdoor getrokken is. Een gewone kniptang is eigenlijk een no-go..Heeft het overleeft.
Kabeltje ligt thuis. Had iemand het al laten gaan halen.
Straks eens kijken als het zo simpel is zoals het lijkt.
Kabel aan derailleur en schakelaar los maken.
Dan de kabel door het zwarte omhulsel er uit trekken.
Nieuwe er door steken.
Kabel op spanning zetten en derrie afstellen.
En dan naar de fm zodat hij het kan oplossen![]()
Snap wat je bedoelt, maar is goed gekomen met scherpe tang.Knip de kabel op het einde wel met een deftige tool af als hij erdoor getrokken is. Een gewone kniptang is eigenlijk een no-go..
En een anti-rafel dopje op het eindeSnap wat je bedoelt, maar is goed gekomen met scherpe tang.
Ging eigenlijk nog makkelijker dan gedacht.

over anti-rafel dopkes gesproken: is dat gewoon de kabel samendrukken, er in steken en dan toeknijpen met een tang?
. Wel blijft Bédoin in mijn ogen moeilijker (voornamelijk 'mentaal' dan).En op wielen is helaas ook maar 2 jaar garantieWiel binnengestoken, volgens 'help center' op website Ridley is het nog onder garantie bij hen