MIjn ballen schreeuwen nog in afschuw bij de short van decathlon! Ooit eens na 25 km huiswaarts gekeerd omdat ik vreesde voor mijn vruchtbaarheid. Heb vorige week een castelli broek op futurum in korting gekocht en daarmee 120 km gedaan dit weekend. Zit wel goed maar toch wel de limiet denk ik. Vriend van mij kocht een assos broek, kost een fortuin maar echt hemels blijkbaar.
Ik heb op futurum twee assos broeken gekocht tijdens zo demarrageactie. De ene ipv 190 maar 107 eur betaald (stond aan 132 en dan nog bon van 25eur die je met strava kon krijgen) en de andere 82 ipv 130 (ook met bon van 20 eur nog eens af). Moet ook wel zeggen dat ik tussen die eerste en tweede assos broek ook nog eens echt een enorm verschil merk. Bij de eerste veel meer compressie nog, kwaliteitsvollere bretellen, betere aansluiting ter hoogte van buik, ... Maar die goedkoopste is ook echt top voor die prijs.
Dat is inderdaad waar ik naar zoek: de middenweg.
Ben van Gent, dus dat is ongeveer 1u30 rijden. Thx voor de tip!
Nu is deze in promo: https://www.futurumshop.nl/assos-mille-gt-fietsbroek-kort-zwart-heren.phtml
Gebruik nog een bon van 20eur en je betaalt 84 euro.
Helm en bril trouwens ook zo gekocht. Beiden respectievelijk 125 en 70 euro en maar 90 en 45 betaald. Besparingen lopen toch serieus op zo en je zit toch met uitstekend spul.
Ben in juni begonnen met broekjes van 30 euro van amazon en was goed voor eerste weken voor weinig kilometers. Maar uiteindelijk wel door zo'n broekje weken last gehad van klein abces door ingegroeid haartje... Nu grijp ik nooit meer naar die broeken natuurlijk.
Laatst bewerkt:

.