Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dan ook geen aero fiets natuurlijk maar een klimfiets.Ook niet super aero qua geometrie (als ik het goed heb)
Aha thanks. Ik vermoedde zo al iets want zag bij anderen op strava met dat tempo solo met power meter 250-270.Inderdaad.
Met 220W kom je solo niet aan die snelheden op het vlakke, of ik toch alleszins niet![]()
Josse (van Tour de Tietema) haalt 210, maat van mij zit aan 140-150 als ik aan 175 zit (en hij moet dan lossen)Hartslag van 190, op de fiets? Wel stevig! Denk niet dat ik dat zou halen.
komt daar geen taks meer bij tegenwoordig?
Eclairs zijn fantastischT was gewoon een flauw mopje omwille van de sandwichen, rijsttaart en eclair hoor.
Ik eet standaard eigenlijk altijd te weinig en beklaag me dat ook vaak. En zo‘n lange tochten doe ik (nog?) niet, met de gravel en mtb meestal maar rond de 60 - 70 km.

ik zou gokken dat uw FTP toch ruim boven de 300 ligt als je zoiets kan presteren. Natuurlijk veel te veel variabelen die daar een invloed op hebben, maar gezien je hartslag is dat nog niet eens tot het gaatje gaan (avg vgl. met max)Hartslag van 190, op de fiets? Wel stevig! Denk niet dat ik dat zou halen.
Was alweer vierde avond op rij dat ik reed vanavond maar wou toch nog eens pushen.
Kan ik hieruit ruw schatten wat mijn FTP is? Is dat dan 0.95 van die beste 20min power van 220? Dat lijkt mij zo laag? Wel pas na een km of 10 echt hard beginnen rijden dus die totaliteit van die 27,5 is nu niet echt accuraat.
Als er ZO veel speling op je pedalen zit, dan zijn je lagers kapot, en is vervangen inderdaad de enige optie.Ben ik gewoon aan nieuwe pedalen toe of is dit normaal en valt dat met gereedschap op te lossen of zo?
Vreemd dat die sram mounts daar zo goedkoop zijn. Hier zijn die veel duurder. Is dat dan fake ofzo?Juist BTW wat in dit geval al inbegrepen is: "Price includes VAT".
Zelf heb ik deze besteld wegens korte stuurpen.

uiteraard zijn die fakeVreemd dat die sram mounts daar zo goedkoop zijn. Hier zijn die veel duurder. Is dat dan fake ofzo?
En helemaal zeker van die douanekosten?![]()

Hoe krijg je die extra data op Strava?
Ik vreesde er al wel wat voorAls er ZO veel speling op je pedalen zit, dan zijn je lagers kapot, en is vervangen inderdaad de enige optie.
Wel nogal snel want die hangen er nog maar 1.5 jaar op.Betalen?Hoe krijg je die extra data op Strava?
Amai, nuttige comment.Betalen?
Thanks! Vreemd, ik zie dat allemaal niet en ik betaal. Op de gewone fiets geen powermeter of cadansmeter, maar op mijn smart trainer wel en dat heb ik allemaal nog nooit gezienAmai, nuttige comment.
Normaal vind je dit gewoon bij je activiteit, bij show more.
Maar hangt er vanaf welke sensoren je allemaal gebruikt tijdens je activiteit vermoed ik.
En ook enkel bij een abo inderdaad.

Ik weet niet wat je juist linkt met strava, maar kan ook aan de instellingen of permissions van de registrerende app liggen.Thanks! Vreemd, ik zie dat allemaal niet en ik betaal. Op de gewone fiets geen powermeter of cadansmeter, maar op mijn smart trainer wel en dat heb ik allemaal nog nooit gezien![]()