SomeDude
Banned
Zal er vanaf hangen hoe oud hij is maar maat heeft sensa met ultegra (en velgremmen) verkocht en vroeg 1700 dacht ik en was meteen weg (3-4j oud)Een kameraad verkoopt ook zijn tarmac, met di2. Hij dacht er iets van een 1800 euro voor te vragen. Voor een mechanische groep vind ik 2200 euro stevig aan de prijs.
Maar enkel bij goed weer gebruikt en toch al uw lagers laten vervangen? Hoe oud is die fiets dan / aantal kilometer? Of wou die FM gewoon wat extra verdienen?



