1e zondag van juli in Oud-Heverlee: Eerst enkel online inschrijving, 60 man per afstand 15'. Mondmasker verplicht start, bevoorrading, enkel verpakt eten. Op 1 juli werden de regels versoepelt en mocht je ook ter plaatse inschrijven, en ook douches toegankelijk.Na de laatste 4 weken in Luik te zijn gaan rijden vraag ik me wel af wat die maatregelen zijn. Want daar is alles gewoon zoals 3 jaar geleden.)
Vorige zondag in Wijgmaal: Buiten je mondmasker aan bij het inschrijvien in de kantine alles zoals normaal. Ter plaatse inschrijven, normale bevoorrading, geen masker.
Nu krijg ik een mail voor een TT op 15 augustus: enkel online inschrijven, slechts 15 man per afstand per 15' die mag starten. Opnieuw bevoorrading met mondmasker en enkel verpakt eten. Geen douches, geen afspuitstand, geen bewaakte fietsenparking.
Wat een zooitje ...
. 
.
.