Mijn Rove LTD begint me meer en meer te bevallen.
Komende van een vrij lichte, alu racer met een relatief lichte wielset naar een stalen beest met bombproof 650b wielen was het toch wel even wennen.
Ik heb voor het stalen frame gekozen omwille van het comfort en ik kan alvast beamen dat deze zeer comfortabel rijdt.
De WTB Venture banden (650b x 47) doen ook goed hun werk; alleen blijven er soms wat kleine steentjes inhangen die op hun beurt naar alle kanten worden gekatapulteerd
De GRX-groep doet ook goed zijn werk, schakelt zeer vlotjes. Alleen moet ik nog wat wennen aan die 'trim' functie waarbij je je voorste derri wat meer kan afstellen.
Kortom: topfiets!
Komende van een vrij lichte, alu racer met een relatief lichte wielset naar een stalen beest met bombproof 650b wielen was het toch wel even wennen.
Ik heb voor het stalen frame gekozen omwille van het comfort en ik kan alvast beamen dat deze zeer comfortabel rijdt.
De WTB Venture banden (650b x 47) doen ook goed hun werk; alleen blijven er soms wat kleine steentjes inhangen die op hun beurt naar alle kanten worden gekatapulteerd

De GRX-groep doet ook goed zijn werk, schakelt zeer vlotjes. Alleen moet ik nog wat wennen aan die 'trim' functie waarbij je je voorste derri wat meer kan afstellen.
Kortom: topfiets!

En nee, de ster zit vast, dus ik vermoed ook te diep en te weinig contact.