Iconz
Active member
Thanks.'T is gans je body die meegaat, effe aandraaien en dan zou het opgelost moeten zijn
Daar heb je een cassette tool voor nodig neem ik aan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks.'T is gans je body die meegaat, effe aandraaien en dan zou het opgelost moeten zijn
Nu echt storen doet het mij niet eigenlijk. Als ik echt mag kiezen, liever niet natuurlijk, maar denk nu niet dat ze daar iets gaan kunnen aan doen of dat dat een reden is om hem binnen te doen?Daarnet toevallig een kort ritje (40-ish kilometer) van Komoot "overgetekend" in Strava, was 5 minuutjes werk. Maar dat zal wel wat meer werk zijn voor langere en moeilijkere ritten natuurlijkIemand hier die al eens een Komoot route gereden heeft ? Ik zou hier in Oostenrijk Komoot willen gebruiken maar moet een 30€ betalen voor de wereldmap, aangezien ik de routes op mijn Garmin moet zetten heb ik geen andere keuze.
Welke alternatieven gebruiken jullie of is Komoot aan te raden ?
. Beetje lame maar soit, ik wou ook geen 30 euro betalen om misschien eens één ritje te doen.Bel hem eens op en vertel/vraag het hem, zou ik zeggen.Nu doen jullie mij twijfelen of ik het toch niet zou aangeven aan de fietsenmakerNu echt storen doet het mij niet eigenlijk. Als ik echt mag kiezen, liever niet natuurlijk, maar denk nu niet dat ze daar iets gaan kunnen aan doen of dat dat een reden is om hem binnen te doen?
Ik gebruik komoot steeds om mijn routes uit te tekenen (België) en ben hier wel tevreden vanIemand hier die al eens een Komoot route gereden heeft ? Ik zou hier in Oostenrijk Komoot willen gebruiken maar moet een 30€ betalen voor de wereldmap, aangezien ik de routes op mijn Garmin moet zetten heb ik geen andere keuze.

Zoals gezegd komt dat bij veel merken voor als er geen lak over is. Ik heb dat ook al gezien bij canyon, bmc, cube en dus vermoedelijk vele andere.Nu doen jullie mij twijfelen of ik het toch niet zou aangeven aan de fietsenmakerNu echt storen doet het mij niet eigenlijk. Als ik echt mag kiezen, liever niet natuurlijk, maar denk nu niet dat ze daar iets gaan kunnen aan doen of dat dat een reden is om hem binnen te doen?

En dat is te vertrouwen? Indien wel, zeker een pluspunt.Komoot is wel een aanrader, vind ik. Je kan meteen zien wat voor ondergrond je kan verwachten. Heel gemakkelijk dat je te veel straat of te veel onverhard kan vermijden afhankelijk wat je rijdt.
Iemand hier die al eens een Komoot route gereden heeft ? Ik zou hier in Oostenrijk Komoot willen gebruiken maar moet een 30€ betalen voor de wereldmap, aangezien ik de routes op mijn Garmin moet zetten heb ik geen andere keuze.
Ik heb de wereldmap, TBT maakt het voor mij veel nuttiger dan Strava (en daar zijn routes ook betalend)Daarnet toevallig een kort ritje (40-ish kilometer) van Komoot "overgetekend" in Strava, was 5 minuutjes werk. Maar dat zal wel wat meer werk zijn voor langere en moeilijkere ritten natuurlijk. Beetje lame maar soit, ik wou ook geen 30 euro betalen om misschien eens één ritje te doen.
En dat is te vertrouwen? Indien wel, zeker een pluspunt.
Tbt ?Ik heb de wereldmap, TBT maakt het voor mij veel nuttiger dan Strava (en daar zijn routes ook betalend)
Turn by turnTbt ?
Heb dat zelden voor. Enkel als ik zelf een tussenpunt heb gezet (of mss een zeldzame plek waar veel volk doorgereden is)Voor wegfiets is komoot wel handig.
Maar MTB kom je heel vaak op afgesloten of privé stukken.
Ik heb net een nieuwe ketting volledig ontvet (laten weken in aangelegende dasty) om straks te squirten. Is het normaal dat die wel nog een beetje 'plakt' (maar er dus geen olie/vettigheid meer afkomt)?
Voor wegfiets is komoot wel handig.
Maar MTB kom je heel vaak op afgesloten of privé stukken.