De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Ja, dus ik weet dat bij dergelijke finishes het normaal is dat je dat soms ziet, maar dit is toch wel zeer duidelijk. Nee?
De naam van de kleur zegt het al natuurlijk :P
Het is inderdaad een lange streep, maar zeker niet abnormaal. Ik heb al “erger” gezien :P
 
Precies weinig die de 65km deden, na 50km had ik er ook al spijt van want voelde het dat ik afgelopen niet veel heb gedaan. Gelukkig dat laatste 10km vlak was want de kramp was niet ver

En moest al starten met kletsnatte voeten, de weg van mij thuis naar de start stond ergens blank en dat bleek dieper als ik dacht :D
 
Wijgmaalbroek? Vrijdag ofzo gelezen dat het daar toen afgesloten was.

Ik denk algemeen al bij al niet zo gek veel starters. Vakantieperiode zal er wel iets mee te maken hebben zeker. Ook de 65km gedaan. Gisterenavond nog goed mosselen friet gegeten en daardoor deze ochtend niks honger, maar ik kon toch nog een eind rijden op de fritten :tongue:. Pas aan de 2e bevoorrading eens iets gegeten en begon ik een hongerke te krijgen.
Met heen en terug 85km, broeder Jacob als energiebooster om thuis te geraken. Mooie dag!
 
Ik heb de 65 van Wijgmaal ook gereden, mooie tocht en lag er goed op 1 vettige strook in de maïs na. Was leuk nog eens gewoon pijlen te volgen.
Beste was eraf na de 2e bevoorrading. Toch nog kunnen eindigen met 22 moyenne, ondanks de weinige trainingen de laatste weken, redelijk tevreden.
 
Wijgmaalbroek? Vrijdag ofzo gelezen dat het daar toen afgesloten was.

Ik denk algemeen al bij al niet zo gek veel starters. Vakantieperiode zal er wel iets mee te maken hebben zeker. Ook de 65km gedaan. Gisterenavond nog goed mosselen friet gegeten en daardoor deze ochtend niks honger, maar ik kon toch nog een eind rijden op de fritten :tongue:. Pas aan de 2e bevoorrading eens iets gegeten en begon ik een hongerke te krijgen.
Met heen en terug 85km, broeder Jacob als energiebooster om thuis te geraken. Mooie dag!
Nee de doorsteek achter de Danone. Wijgmaal broek in terugweg gedaan en is wel water maar oppervlakkige.
 
Ik heb de 65 van Wijgmaal ook gereden, mooie tocht en lag er goed op 1 vettige strook in de maïs na. Was leuk nog eens gewoon pijlen te volgen.
Beste was eraf na de 2e bevoorrading. Toch nog kunnen eindigen met 22 moyenne, ondanks de weinige trainingen de laatste weken, redelijk tevreden.
22 amaai stevig, ik had 19.

Die lussen na 1e bevoorrading: lag dat aan mij of hing dat lint wat hoog :unsure:
 
22 amaai stevig, ik had 19.

Die lussen na 1e bevoorrading: lag dat aan mij of hing dat lint wat hoog :unsure:
Ik ben daar ook bij 1 lus onder het lint doorgereden. Toen ik 1 lus verder was zag ik iemand exact hetzelfde als mij doen. Ik moet wel eens een GoPro op mijn stuur zetten, daar is iemand voor mijn neus echt zwaar tegen de grond gegaan.

Ja 22 gemiddeld is wel serieus de moeite. Wij hadden net iets meer dan 20, echt doorrijden was dat nu ook niet maar om 22 te halen zou ik mijn tenen wel ferm mogen uitkuisen.

Wel belachelijk dat ik me niet met vermindering kon inschrijving als lid van cycling vlaanderen, enkel als je lid was van wielerbond vlaanderen :wallbash:. Na de rit dan nog iets gedronken en mannen naast ons vertelden dat ze 2 weken terug in Oud-Heverlee net hetzelfde voor hadden. Toen werkte het eerst enkel voor leden van Cycling Vlaanderen, nadien hebben ze dat dan toch nog aangepast. Vlaanderen is een scheet groot en allerlei verschillende bonden, absurd.
Ik stond daar met 5 euro in mijn hand dus me uiteindelijk ingeschreven voor de 45. Die madam keek is raar, zeker?? Haha, denk dat ze me door had. Had 1 minuut daarvoor al willen inschrijven mét vergunning voor de 65 :laugh:
 
Ik ben daar ook bij 1 lus onder het lint doorgereden. Toen ik 1 lus verder was zag ik iemand exact hetzelfde als mij doen. Ik moet wel eens een GoPro op mijn stuur zetten, daar is iemand voor mijn neus echt zwaar tegen de grond gegaan.

Ja 22 gemiddeld is wel serieus de moeite. Wij hadden net iets meer dan 20, echt doorrijden was dat nu ook niet maar om 22 te halen zou ik mijn tenen wel ferm mogen uitkuisen.

Wel belachelijk dat ik me niet met vermindering kon inschrijving als lid van cycling vlaanderen, enkel als je lid was van wielerbond vlaanderen :wallbash:. Na de rit dan nog iets gedronken en mannen naast ons vertelden dat ze 2 weken terug in Oud-Heverlee net hetzelfde voor hadden. Toen werkte het eerst enkel voor leden van Cycling Vlaanderen, nadien hebben ze dat dan toch nog aangepast. Vlaanderen is een scheet groot en allerlei verschillende bonden, absurd.
Ik stond daar met 5 euro in mijn hand dus me uiteindelijk ingeschreven voor de 45. Die madam keek is raar, zeker?? Haha, denk dat ze me door had. Had 1 minuut daarvoor al willen inschrijven mét vergunning voor de 65 :laugh:
Zelfs met vermindering was het 6 euro voor de 65 he :p
Maar idd dat is korting omdat je verzekerd bent al toch? Beetje ridicuul die 2 bonden idd

Was net voor die sectie man of 10 gepasseerd en voor mij niemand was ik blij want ik ben daar pokketraag op :p
 
Ik ben in Beveren gaan rijden, ronde van het waasland. Niets technisch, snel en droog. Dat is ook eens plezant.
 
Zelfs met vermindering was het 6 euro voor de 65 he :p
Maar idd dat is korting omdat je verzekerd bent al toch? Beetje ridicuul die 2 bonden idd
Was het geen €5 en €7? Ik had nog meer geld bij hoor, het was het principe!
Jaja, is met de verzekering.
 
Hij heeft op mijn naam gezocht maar ik stond niet in de lijst, een kameraad die mee was had net hetzelfde voor. Cycling Vlaanderen zal niet in hun database hebben gezeten. Binnenkort moet je TT's uitkiezen naar gelang ze aangesloten zijn bij Cycling Vlaanderen of de Wielerbond :crazy:
 
Hij heeft op mijn naam gezocht maar ik stond niet in de lijst, een kameraad die mee was had net hetzelfde voor. Cycling Vlaanderen zal niet in hun database hebben gezeten. Binnenkort moet je TT's uitkiezen naar gelang ze aangesloten zijn bij Cycling Vlaanderen of de Wielerbond :crazy:
Of volle pot betalen (al is het meestal 2 euro verschil). Was ook eerste TT dat ik geen bandje kreeg dus iedereen kon stoppen aan de bevoorrading :p
Bij de 2e stopte er een dame met een koersfiets 'is dat hier bevoorrading van VWB?'
Euh ja maar iedereen staat hier met MTB dus ik denk dat het een andere tocht is :p
 
Haha, expres die rotte kasseien naar beneden gereden om van een kale reis terug te komen, zonde :)
 
Terug
Bovenaan