De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Ja, de Kleinwaverstraat is aangenamer om omhoog te rijden, ook iets minder steil. Nog eentje verder naar Leuven heb je nog een beton/grindpad dwars door het Margijsbos.

De Smeys is eigenlijk gewoon nooit leuk.

Kledijvraagje, ik draag normaal large als shirt en ik zie dat mijn vest een medium is. Die large truitjes zitten goed spannend. Volgens de maattabel van Bodhi moet ik een small kopen aangezien mijn borstkas 92cm meet. Dit lijkt me toch volledig fout ? Ook op de tabel van Craft lijkt het alsof ik de volledig foute maat draag. Iemand ervaring met kleding van Bodhi en hoe groot of klein deze uitvallen ?
92cm is dan ook wel (erg) weinig hé. Op basis daarvan zou ik idd een small adviseren, maar de kans is wel groot dat het te klein gaat zijn.

Ik heb iets van 98cm (all-muscle) chest en ik draag M bij de meeste merken. Bij La Passione is dat krap, bij Rapha Team is dat perfect, bij Endura is dat ook perfect.

Ja, de Kleinwaverstraat is aangenamer om omhoog te rijden, ook iets minder steil. Nog eentje verder naar Leuven heb je nog een beton/grindpad dwars door het Margijsbos.

De Smeys is eigenlijk gewoon nooit leuk.
Jawel als je iedereen uit het wiel kunt kletsen.

Ik pak meestal die aan de lichten naar boven/beneden

92cm is dan ook wel (erg) weinig hé. Op basis daarvan zou ik idd een small adviseren, maar de kans is wel groot dat het te klein gaat zijn.

Ik heb iets van 98cm (all-muscle) chest en ik draag M bij de meeste merken. Bij La Passione is dat krap, bij Rapha Team is dat perfect, bij Endura is dat ook perfect.
Feit is wel dat bij craft Large echt het minimum is voor mij. In een medium pas ik niet. Toch ga ik voor de medium gaan want hangende kledij is ook niets natuurlijk.

Het blijft ook gewoon van merk tot merk afhangen.
Hier ook chest 92cm en bij de meeste merken neem ik een small. La Passione, Santini, BL. Ik had bij Rapha eens een small besteld, (even opgezocht: Small 94, medium 100). Die small was precies iets uit de kinderafdeling, dat was zelfs geen kwestie van iets te klein te zijn, ik kon daar gewoon niet in. Ik heb één truitje van Le Col in small en dat is zelfs aan de grote kant.

No watts, helaas

=)

Het blijft ook gewoon van merk tot merk afhangen.
Hier ook chest 92cm en bij de meeste merken neem ik een small. La Passione, Santini, BL. Ik had bij Rapha eens een small besteld, (even opgezocht: Small 94, medium 100). Die small was precies iets uit de kinderafdeling, dat was zelfs geen kwestie van iets te klein te zijn, ik kon daar gewoon niet in. Ik heb één truitje van Le Col in small en dat is zelfs aan de grote kant.
Ik heb twee truitjes van Rapha in een XS. Bij La Passione heb ik dan weer eens een winterjacket S moeten omruilen in een M omdat het te klein was. :unsure:

Voor de mensen die aan het loeren zijn op een Canyon Endurace. 27/4/21 (dat is dus morgen) rond de klok van 11h worden de nieuwe fietsen gelost. Zelfde frame, nieuwe kleuren & afmontages... En ik heb zo'n vermoeden dat ge ERG snel gaat moeten zijn.

QxUAkle.png
Nog niets te zien!

Wel volgende ook opgemerkt: https://www.canyon.com/nl-be/blog-content/canyon-belgium-rotselaar.html
Nog dichter voor mij :D

Die blijven maar verhuizen precies. Zo gek lang waren die toch nog niet weg uit wilsele.

:rolleyes:
Mocht je fiets niet tijdig klaar geraken (bijv. door de huidige levertermijnen van bepaalde onderdelen), nemen we contact met je op om verder af te stemmen. Mogeljiks zullen we je dan vragen om je fiets terug te komen ophalen.

Nieuwe Enduraces gelost, nieuwe kleurtjes. Sommige mooi, maar ocharme als ge een vrouw zijt...

full_2021_endurace-cf-sl-8-disc_2948_gy-bk_P5.png

"Stealth Grey" voor de CF SL 7 & SL 8

full_2021_endurace-cf-sl-8-disc_2948_bu-bk_P5.png

"Off Navy" voor de CF SL 8 & SL 8 Aero

full_2021_endurace-cf-sl-7-disc_2947_ye-bk_P5.png

"Frozen Yellow" voor de CF SL 7 & SL 8 DI2

full_2021_endurace-6-wmn-disc_2955_vt-wh_P5.png

"Purple" voor de AL 6 WMN

full_2021_endurace-cf-slx-9-disc-di2_2952_rd-bk_P5.png

"Red Tinted" als exclusieve kleur voor de SLX frames (naast het bestaande stealth zwart)

Ja, dat tinted rood is wel nen absolute winner... Uiteraard is dat dan een SLX-exclusive kleur, dus je mag diep in den buidel tasten als je dat wil.

Terug
Bovenaan