Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De 50-jarige oud-wereld kampioen tijdrijden Remco Grasman uit Emmeloord is woensdagmiddag tijdens een trainingsrondje op de Karel Doormanweg bij Emmeloord klemgereden door twee overvallers en beroofd van zijn dure tijdritfiets.
https://denoordoostpolder.nl/artike...nweg-bruut-beroofd-van-zijn-tijdritfiets.html
Ja, overlaatst nog van iemand aan zee gehoord die van zijn mtb is geklopt door enkele transmigranten. Kaakbeen en neus gebroken.Ja, dat is een nieuwe modus operandi aan het worden, er zijn meer en meer van dat soort diefstallen (mensen klemrijden op afgelegen wegen en de fiets zo ontvreemden). Ik heb weet van 3 zulke diefstallen tot hiertoe in de afgelopen 2 weken. Allemaal duur materiaal (dus het zijn geen gelegenheidsdieven, maar professionals die weten daar ze naar op zoek zijn)

Gat in de markt co2/peppers pray in 1 ampuleJa, overlaatst nog van iemand aan zee gehoord die van zijn mtb is geklopt door enkele transmigranten. Kaakbeen en neus gebroken.
Is natuurlijk weer een andere problematiek maar op lange termijn denk ik toch dat we ons zelf gaan moeten 'bewapenen' op de fiets in bepaalde delen van het land, het gaat enkel maar slechter worden. Misschien een busje pepperspray in de achterzak ipv een bommetje![]()
Fietsen met bokshandschoenen?Ja, overlaatst nog van iemand aan zee gehoord die van zijn mtb is geklopt door enkele transmigranten. Kaakbeen en neus gebroken.
Is natuurlijk weer een andere problematiek maar op lange termijn denk ik toch dat we ons zelf gaan moeten 'bewapenen' op de fiets in bepaalde delen van het land, het gaat enkel maar slechter worden. Misschien een busje pepperspray in de achterzak ipv een bommetje![]()
Wel jammer voor een groep van 4000 euro tochJa, die junction box hangt onder het stuur. Voor de Shimano junction box (die niet in de bar-end zit) zijn die sturen voorzien dat het in de stem verstopt kan worden, maar die Campagnolo-knollen zijn te groot. Ligt niet aan de fiets hoor, maar aan de groepset.
Buiten die junction box schakelt dat wel zo zacht als boter natuurlijk.Ja, die junction box hangt onder het stuur. Voor de Shimano junction box (die niet in de bar-end zit) zijn die sturen voorzien dat het in de stem verstopt kan worden, maar die Campagnolo-knollen zijn te groot. Ligt niet aan de fiets hoor, maar aan de groepset.
![]()

Weet iemand of het kanaal Schaarbeek - Anderlecht veilig is om te fietsen? Ik ben niet bepaald bang om ergens door te rijden, maar Tour & Taxi's en Anderlecht zijn nu niet de meest klinkende namen dacht ik.
). Fietspad ligt er super bij trouwens.De Cotacol. De 1000 zwaarste beklimmingen in het land, dus smeer je kuiten al maar in.
Eigenlijk is het het gemakkelijkste dat je gewoon de trajecten van de Belgische koersen eens opvraagt van de laatste 10 jaar, en daar de hellingen uit gaat puren die steeds weer terugkomen. Dan kom je sowieso bij de klassiekers uit (Muur+Kapelmuur, Koppenberg, Paterberg, Oude Kwaremont, Kemmelberg (langs meerdere kanten), Berendries, Valkenberg, Kanarieberg, Moskesstraat (RIP!), Smeysberg, Bruine Put, Citadel van Namen, Mur de Huy, Cote de Wanne, Stockeu, Ferme Libert, Triple Mur de Monty, Haussire, Rosier, Cote de Saint Roch, Cote de la Redoute, Roche-aux-Faucons,...)