Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen kan er wel met lachen maar hij heeft al screenshots getoond, dus trap weldegelijk die cijfers (buiten eventuele photoshop) enkel de manier van communiceren kan ´anders´.
Moest hij aan de kust wonen dan kan het wel zijn idd, maar in een heuvelachtig gebied met die waardes aan die snelheid
Als je natuurlijk 65 kilo weegt dan heb ik niks gezegd![]()

De moeren liggen zelfs onder zeeniveauNatuurlijk kan het, zeker met zo weinig hoogtemeters.
Zo weinig hoogtemeters is voor mij ondenkbaarik woon kort bij de Voerstreek waar ik elke week wel kom en dan zit ik aan minstens 600-700 hoogtemeters als ik niet te gek doe.
. Vlak is het hier zeker. Ik moet al voorbij Ieper om wat heuvels te hebben. Positie maakt zoveel uit. Ik zie soms mensen beuken en stampen als een kip op een stok tegen de wind met hun handen in het midden van hun stuur. Op die manier verspil je tientallen watts.Niet om te pochen, integendeel, maar gewoon om te tonen dat 32,5 aan 200w zeker kan als je een beetje aero zit. Dit is zelfs niet eens met meewind.
Roc d' Azur heeft alleszins heel leuke parcours. Ik heb hem meermaals gereden. Heerlijk om in oktober nog onder de warme zo'n te rijden.Zou er conditieverlies optreden door op vakantie eens wat te mtben in plaats van met de roadbike te rijden? Zit aan cote d'azur, daar waar de befaamde roc d'azur wordt gereden en twijfel of de regio wel ideaal is om op de weg te rijden met al die gedrogeerde hufters daar...
Heb je toevallig ook de gpx hiervan? Ik zit in augustus in Frejus en misschien kan ik een stuk ervan rijden. Of is dit geen A naar B wedstrijd maar een ronde?Roc d' Azur heeft alleszins heel leuke parcours. Ik heb hem meermaals gereden. Heerlijk om in oktober nog onder de warme zo'n te rijden.
Wel bijzonder druk evenement. Bij je eerste inschrijving zal je vanachter moeten starten en zul je sowieso in files terecht komen
Wat bijna even bepalend is voor je gemiddelde snelheid als je vermogen, is hoe vaak je moet remmen en je dus uw snelheid blijft behouden. In Zeeuws-Vlaanderen kan ik bij wijze van spreken een rit van 75 km afwerken zonder ook maar één keer te moeten remmen. Met een gemiddeld wattage van 240 watt rij ik daar een solorit met een gemiddelde van 36 km/u. Ik doe er groepsritten aan 40 km/u die minder zwaar aanvoelen dan een rondje in de Vlaamse Ardennen of de Voerstreek (hoogtemeters en meer draaien en keren), waar ik met moeite 30 km/u haal. Het is dus allemaal sterk afhankelijk van waar je fietst.

Het zijn allemaal lussen.Heb je toevallig ook de gpx hiervan? Ik zit in augustus in Frejus en misschien kan ik een stuk ervan rijden. Of is dit geen A naar B wedstrijd maar een ronde?
Waar in Vlaanderen ga je minder moeten vertragen/remmen als in de regio van Terneuzen? Brede rechte banen, relatief weinig verkeer maar natuurlijk veel wind.Ik weet niet waar je dan juist rijdt in Zeeuws-Vlaanderen, maar in mijn regio (Terneuzen) is het toch wel wat remmen en vertragen.
Los daarvan is het leuk in zo een vlakke open regio te wonen, maar er is altijd wind, altijd. En ja meewind is aangenaam, maar tegenwind is echt werken geblazen. Vooral de windvorm die eerder pulserend is dat is echt zeer irritant omdat een constante effort rijden.
Ik ontken niet dat het op vlak van weinig moeten vertragen een goede regio is.Waar in Vlaanderen ga je minder moeten vertragen/remmen als in de regio van Terneuzen? Brede rechte banen, relatief weinig verkeer maar natuurlijk veel wind.
Ik weet niet waar je dan juist rijdt in Zeeuws-Vlaanderen, maar in mijn regio (Terneuzen) is het toch wel wat remmen en vertragen.
Ik ontken niet dat het op vlak van weinig moeten vertragen een goede regio is.

Als jij op heel die route maar 10x denkt te moeten remmen, dan wil ik zeker niet in je buurt fietsen als je passeert. :')Ik ontken niet dat het op vlak van weinig moeten vertragen een goede regio is.
Maar in Vlaanderen heb je ook wel mogelijkheden.
Ik geef enkele voorbeelden:
Antwerpen eilandje -> Albertkanaal naar Viersel -> Lier -> Duffel -> Boom -> Temse. Dat is een halve cirkel van 65km waar je misschien hoop en al 10x zult moeten remmen.
Als ik op zwift rij dan rij ik ook 34 gemiddeld aan 2 watt/kg. Er stond niks van kaart ofzo bij.Iedereen kan er wel met lachen maar hij heeft al screenshots getoond, dus trap weldegelijk die cijfers (buiten eventuele photoshop) enkel de manier van communiceren kan ´anders´.
Als je dat niet instelt pauzeert dat ook als je stil staat hé.Ik gebruik autopause omdat ik mijn trainingsschema wil volgen en stilstaan telt niet. Verder geef ik geen hol om mijn gemiddeldes op Strava.![]()
Tijd dus voor een BGAls ik op zwift rij dan rij ik ook 34 gemiddeld aan 2 watt/kg. Er stond niks van kaart ofzo bij.
Tijd dus voor een BGwedstrijdgezellige rit! Wie organiseert?
Als jij op heel die route maar 10x denkt te moeten remmen, dan wil ik zeker niet in je buurt fietsen als je passeert. :')