De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Toen mijn boa defect was kreeg ik een perfecte kopie een dubbel zodat ik ze op beide schoenen kon vervangen. Waren wel origineel ook zwarte.
ja de gewone zwarte en witte krijg je idd. Ik heb eerst gewoon wit aangeduid, maar is een totaal ander wit en omranding is ook gewoon wit. Nu had ik aangeduid dat ik niet wist welke en een foto bij upgeload, maar het zijn weer diezelfde witte die opgestuurd zijn.

ja de gewone zwarte en witte krijg je idd. Ik heb eerst gewoon wit aangeduid, maar is een totaal ander wit en omranding is ook gewoon wit. Nu had ik aangeduid dat ik niet wist welke en een foto bij upgeload, maar het zijn weer diezelfde witte die opgestuurd zijn.
Ik zou even naar customer service mailen i.p.v. via hun keuzemenu te gaan.
Die BOA levenslange garantie is echt wel iets goed. Ook al gebruik van gemaakt.

Zeer mooi inderdaad.
Buiten als het deel dat vastgelijmd zit op uw schoen kapot gaat, wat ik dus had. Dan zijn uw schoenen voor de poubelle :(

Jeeezz, die band is tot op het bot versleten. Al een wonder dat je daar nog grip op hebt. Veel banden hebben een slijtage indicator

Heel vreemd hoe ze met Strava omgaan
Inderdaad.
Het is sowieso al problematisch wanneer je begint te sporten voor Strava ipv. voor jezelf.

Ik kan het artikel niet lezen, maar ik heb er toch mijn bedenkingen bij.
Het vergt toch niet veel intellect te begrijpen dat elke activiteit uw PB breken niet realistisch is.

En dat training zeer belangrijk is.

Denk dat je nog zou verschieten hoeveel mensen er mentale issues hebben door sociale media.
Constant die prestatiedruk ten opzichte van andere is ongezond.

Denk dat je nog zou verschieten hoeveel mensen er mentale issues hebben door sociale media.
Constant die prestatiedruk ten opzichte van andere is ongezond.
Stop dan met op sociale media te zitten.
Zwakke karakters hebben overal last van, on- en offline.
Weer een artikel dat niets voorstelt van een rioolkrant

De app legt de focus sterk op ‘KOM’s’ — ‘King’ of ‘Queen of the Mountain’ —en ‘PR’s’ of personal records.

Geen idee over welke ze focus ze het hebben maar buiten wat medaille symbooltjes weergeven wordt daar toch amper op gefocust? Sterker nog het zit zelf gedeeltelijk achter de paywall tegenwoordig.

Sporten is een individueel gegeven en er is altijd wel iemand sneller...

Geen idee over welke ze focus ze het hebben maar buiten wat medaille symbooltjes weergeven wordt daar toch amper op gefocust? Sterker nog het zit zelf gedeeltelijk achter de paywall tegenwoordig.

Sporten is een individueel gegeven en er is altijd wel iemand sneller...
PR’s en segmenten zitten toch niet achter de paywall?

Probleem is dat mensen hoe je het ook draait vergelijken. Ik ga niet ontkennen dat ik daar ook beperkt gevoelig aan ben.
Je ziet mensen ritten van x km maken in streek y tegen snelheid z en wilt dit ook doen.
Persoon a doet x km of uur per week, en jij voelt u niet goed want die traint veel meer dan u. Want je weet dat die onherroepelijk beter dan u gaat worden.
Iedereen van elk niveau zoekt wel iemand om mee te vergelijken, en uiteraard van een vergelijkbaar niveau. Het heeft geen zin om te gaan vergelijken met iemand die 10x beter dan u is.

Mensen voelen gewoon op elk vlak in hun leven druk. Druk om op het werk te presteren, druk om op te klimmen in corporate en een goeie job te hebben.
Druk om een mooi huis te hebben, een stabiel en goed gezin te hebben. En dan ook nog eens druk om in hun sport goed te presteren.

PR’s en segmenten zitten toch niet achter de paywall?

Probleem is dat mensen hoe je het ook draait vergelijken. Ik ga niet ontkennen dat ik daar ook beperkt gevoelig aan ben.
Je ziet mensen ritten van x km maken in streek y tegen snelheid z en wilt dit ook doen.
Persoon a doet x km of uur per week, en jij voelt u niet goed want die traint veel meer dan u. Want je weet dat die onherroepelijk beter dan u gaat worden.
Iedereen van elk niveau zoekt wel iemand om mee te vergelijken, en uiteraard van een vergelijkbaar niveau. Het heeft geen zin om te gaan vergelijken met iemand die 10x beter dan u is.

Mensen voelen gewoon op elk vlak in hun leven druk. Druk om op het werk te presteren, druk om op te klimmen in corporate en een goeie job te hebben.
Druk om een mooi huis te hebben, een stabiel en goed gezin te hebben. En dan ook nog eens druk om in hun sport goed te presteren.
Heb ik ook wel, maar langs de andere kant helpt het mij om beter te worden op die manier. Maar ik heb wel nog het verstand om te weten wat nog gezond is.

Ik heb dat niet. Puur voor mijn eigen. Ik heb 8 volgers en volg 6 mensen, enkel vrienden of familie. Maar ik heb ook geen Facebook, Instagram etc, en in het algemeen weinig interesse in wat anderen doen…

OT: vandaag een MTB-tocht gereden in pays des collines. Zot veel wind, en een dramatische bepijling maar geen regen en qua slijk viel het ook nog goed mee. Dus weer een mooie dag op de fiets!

Terug
Bovenaan