SomeDude
Banned
Na kleine 3j en 16k km?Hangt ervan af waar de breuk is. Kan ook een productiefoutje zijn.
Aan de velg zelf afgebroken, interne nippels die zijn lastiger om te servicen
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na kleine 3j en 16k km?Hangt ervan af waar de breuk is. Kan ook een productiefoutje zijn.
Gisteren ging het nog mooi weer zijnRegen?
Had een 4u rit op de planning. Ga weer mogen veranderen.Lijkt me eerder een gevalletje metaalmoeheid dan. Zijn de velgen ook niet stilaan ingesleten of zijn het disc wielen?Na kleine 3j en 16k km?
Aan de velg zelf afgebroken, interne nippels die zijn lastiger om te servicen
Disc en die spaken zouden lang moeten meegaan (Sapim CX Ray bladed spokes)Lijkt me eerder een gevalletje metaalmoeheid dan. Zijn de velgen ook niet stilaan ingesleten of zijn het disc wielen?
)
Je gaat wat info moeten geven of het gaat om enkel goed gezien te worden of dat je de lichten ook nodig hebt om de baan effectief te verlichten.Vraagje voor de ervaren mannen;
Ik ben op zoek naar kwaliteitsvolle verlichting om naar het werk te rijden. 40km enkel dus moet voldoende lang kunnen meegaan.
In Thuin was er vandaag ook gewoon een VTT toertocht.Hoe Waals kan een regel zijn?![]()

Incl verlichten van de baan want het zal al donker zijn en een heel lang stuk langs het kanaal.Je gaat wat info moeten geven of het gaat om enkel goed gezien te worden of dat je de lichten ook nodig hebt om de baan effectief te verlichten.
In geval van het eerste is dit een hele goeie set:
VERLICHTINGSSET OP LED ST 520 VOOR/ACHTER ZWART USB
VERLICHTINGSSET OP LED ST 520 VOOR/ACHTER ZWART USB aan €20. Ledverlichtingsset, voor en achter, USB-oplaadbaar, dag en nacht te zien, in vaste of knipperstand.www.decathlon.be
Geen auto die je niet zal zien, maar niet straf genoeg om mee langs een onverlicht pad te rijden.
Na verloop van tijd zal je ze ook zeker moeten opladen op je werk. Makkelijk als je een bureaujob hebt, maar indien niet, misschien niet de beste keuze.
Dus uw eigen pleuris rijden kop over kop vindt jij plezant?Amai, wat een schitterend iets is de wielersport.
Altijd wat moeten zoeken naar een sport voor mij, meestal als 'opgave'. Maar nu sinds een kleine twee maanden beginnen fietsen. Wielrennen. Nooit echt supersportief geweest dus. Maar echt schitterend om mezelf met rasse schreden er op vooruit te zien gaan. Vandaag met een groepje van drie een ritje gedaan waarbij we op de 60km gemiddeld 30km/h gehaald hebben en ik merkte dat ik zelfs nog iets (maar niet veel) overschot had. En dit na een jaar corona waarbij het op sportief vlak voor mij nog wat meer stilgevallen was.
Ik heb hier zeker niet alle pagina's doorgenomen, maar ook al heel wat zaken opgestoken. Alvast bedankt hiervoor!![]()
Buiten dat daar wel een bepaalde voldoening uit valt te halen, was het hierbij dus vooral dat ik niet "helemaal pleuris" was na dit ritje de grootste "achievement".Dus uw eigen pleuris rijden kop over kop vindt jij plezant?

Mja maar of dat gezond is is iets anders.Buiten dat daar wel een bepaalde voldoening uit valt te halen, was het hierbij dus vooral dat ik niet "helemaal pleuris" was na dit ritje de grootste "achievement".![]()

Nu tips zijn altijd welkom he, daar niet van.Mja maar of dat gezond is is iets anders.
Nu goed ik ben iemand dat altijd rustig wil opwarmen en uitrijden
En als ik met mensen fiets ook 90% naast elkaar