Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ander kleurtje ook nietFietswinkel waar ik was geweest zei dat er merken zijn die geen 2022 model gaan maken, maar gewoon de 2021 blijven doen.
Wat er van waar is, is een ander verhaal natuurlijk. Maar waar rook is..

Verbouwingen doen er geen deugd aan, maar over het algemeen heb ik ook wel wat last...Door de verbouwingen last of? Anders zit je mss te aero en/of doe je teveel kracht![]()
Zegt niet zoveel, gaat meer om trapfrequentieVerbouwingen doen er geen deugd aan, maar over het algemeen heb ik ook wel wat last...
Enkele jaren geleden een arbeidsongeval gehad aan de rug (ernstige spierverrekking).
Teveel kracht doe ik volgens mij niet, ik probeer meestal tussen HS 130-140 te fietsen.
Bij interval kan dit eens gaan naar 145-150 gemiddeld.
80-90 omwentelingen per minuut.Zegt niet zoveel, gaat meer om trapfrequentie

Ben dringend toe aan een nieuwe fietsbril. Heeft iemand tips? Ik rijd zowel overdag als buiten het seizoen avondritten, dus liefst een met fotochromatische lenzen.
In verband met die vraag voor een trainingsmat. Ik heb vroeger redelijk wat miserie gehad met resonantie van fietsrollen. Je kan dempende matten kopen voor wasmachines. Zo twee tegen elkaar vond ik perfect![]()

www.100percent.com
Amai die geeft veel geld uit aan zonnebrillen!Mrs heeft nu van die 100% brillen, volgens haar de beste filtering & pasvorm (heeft ook Oakley en Roka).
![]()
Sport Performance
100% is one of the premier providers of premium quality motocross, mountain bike, and offroad goggles, mountain bike and BMX helmets, and sports sunglasses.www.100percent.com
Geen ervaring mee, maar ik denk dat je de dag van vandaag geen slechte bril meer kan kopen.Iemand ervaring met brillen van AGU? Heb ik al een aantal keer zien passeren als goede prijs/kwaliteit.

Aan alles. De hoeveelheid fietsoutfits dat die heeft van Rapha, Pas Normal, Biehler,...Amai die geeft veel geld uit aan zonnebrillen!
Die futurum bril doet me denken aan de veileigheidsbrillen bij ons op het werk.Geen ervaring mee, maar ik denk dat je de dag van vandaag geen slechte bril meer kan kopen.
Tegenwoordig komen fietswinkels ook al op de proppen met hun eigen fietsbrillen, zoals bv Futurum
Afgaande op de reviews is dit wel een goede bril voor weinig geld![]()
Die liggen bij ons op het werk ook in de kast. Voor lampen te vervangenVele fietsers bij ons op het werk gebruiken deze tijdens hun ritjes![]()