Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Elite Trainermat
hoogwaardige en flexibele bodemmat voor alle soorten hometrainersbeschermt de bodem tegen zweet, kettingolie, krassen en bandensporenlicht, vouwbaar, compact opbergbaarwww.sport44.com
Klopt, die van Elite is maar een dun zeiltje, het is me bij mij vooral voor de stabiliteit te doen.Die Elite mat is eigenlijk gewoon een zeiltje, geen dempend materiaal ofzo...
Bij Decathlon kun je mss een goedkopere yoga-mat vinden die groot genoeg is?
Ja. In decathlon is een hele goeie. Ik kijk thuis vanavond eens wat het merk is zodat je hem kan vinden. Véél goedkoper dan alle alternatieven.Bestaan er ook trainermatten die geen 70-80 euro kosten![]()
![]()
Ik heb deze gekocht destijds:![]()
Elite Trainermat
hoogwaardige en flexibele bodemmat voor alle soorten hometrainersbeschermt de bodem tegen zweet, kettingolie, krassen en bandensporenlicht, vouwbaar, compact opbergbaarwww.sport44.com
Bestaan er ook trainermatten die geen 70-80 euro kosten![]()
![]()
Door de verbouwingen last of? Anders zit je mss te aero en/of doe je teveel krachtIemand advies ivm conditie opbouwen bij tijdsgebrek (verbouwing)?
Ik kan tijdens de week 2x een uur tot 1,5 uur fietsen, in het weekend meestal 2 uurtjes (soms 3).
Wanneer ik ritten maak van +50km dan krijg ik ook wat last vd onderrug![]()

Fietswinkel waar ik was geweest zei dat er merken zijn die geen 2022 model gaan maken, maar gewoon de 2021 blijven doen.Binnen 6 maand zijn de 2022 modellen er al he!
Bestaan er ook trainermatten die geen 70-80 euro kosten![]()
![]()