Reverz
Well-known member
Klinkt als een goed excuus voor een nieuwe headunit en hartslagmeterMijn explorer 2 kan ook mijn HR sensor niet meer terugvinden, iemand suggesties?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt als een goed excuus voor een nieuwe headunit en hartslagmeterMijn explorer 2 kan ook mijn HR sensor niet meer terugvinden, iemand suggesties?

En vooral: wie gaat er nu gaan fietsen zo zonder minstens 1 band te kunnen herstellen? Is toch het absolute minimum![]()
Wel tevreden van de Pirelli 4SWat zijn een beetje goede banden om buiten te rijden in de winter met een racefiets?
Ik heb nu de Corsa pro’s maar ik weet niet of die wat lekbestendig zijn voor in de winter mee rond te rijden
Enduranz.Wat zijn hier nu juist de ervaringen met de huismerken van de webshop 4endurance? Ik zit bijna door mijn huidige voorraad sportvoeding en die prijzen zijn echt ongelofelijk... Er moet een addertje zijn?
Hier ook tevreden van!Wel tevreden van de Pirelli 4S
Van de gellekes ook wel tevreden, alleen dat het stukje dat ge moet afscheuren niet vast hangt met een apart strookje, dat vind ik altijd wel praktisch. Maar voor die prijs kan ik mij daar wel overzettenWat zijn hier nu juist de ervaringen met de huismerken van de webshop 4endurance? Ik zit bijna door mijn huidige voorraad sportvoeding en die prijzen zijn echt ongelofelijk... Er moet een addertje zijn?

Buiten dat de gels zoeter zijn dan zoet echt niks mis mee. En die salty bars zijn wel echt salty, maar cva nog in feite.Wat zijn hier nu juist de ervaringen met de huismerken van de webshop 4endurance? Ik zit bijna door mijn huidige voorraad sportvoeding en die prijzen zijn echt ongelofelijk... Er moet een addertje zijn?

Ik weet er wel staanIk zou hier in de buurt eigenlijk geen Alpaca weten staan... Wij houden het bij paarden en koeien.

Ik nu ook. Gekocht met ons belastinggeldIk weet er wel staan![]()

Ik weet er wel staan![]()
Het Nieuwsblad leest blijkbaar mee want nu waarschuwen zij ook voor de alpacisering:Ik nu ook. Gekocht met ons belastinggeld![]()
Het Nieuwsblad leest blijkbaar mee want nu waarschuwen zij ook voor de alpacisering:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20241030_92512813
Bon, ondertussen een aantal ritten met de Rick gereden. Best tevreden over deze band. Ik rijd vooral de singletracks hier aan de kust, die liggen nu op sommige plaatsen zeer glad door bladeren en blote wortels, de band geeft echter veel vertrouwen, ook bij bruut bochtenwerk. De keren dat ik toch schoof was in los zand, maar dat zal je met elke band hebben. Ik heb ze ook getest op het cyclocrossparcours in Koksijde en dat ging zeer vlot.Laat vooral weten hoe die Rick's bevallen, dat ziet er een interessante band uit. Wel spijtig dat ze de alliteratie achterwege hebben gelaten.
Nemen er leden hier deel aan de Schleck Gran Fondo?
De inschrijvingen zijn eergisteren opengegaan, maar de website lijkt offline te zijn?