De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Wat raden jullie aan voor sokken in de winter?
Heb 3 jaar terug eens de wollen wintersokken van Le Col gekocht en zelfs met 2 normale sportsokken er bovenop, kom ik met halfbevroren tenen thuis.

Heb 3 jaar terug eens de wollen wintersokken van Le Col gekocht en zelfs met 2 normale sportsokken er bovenop, kom ik met halfbevroren tenen thuis.
Van die hittepads van de decathlon. Hier winterschoenen + overschoenen. Alle mogelijke kousen geprobeerd maar altijd ijskoude tenen (zitten ook niet gekneld). Enigste dat helpt bij mij.

Ik heb 1 paar assos wintersokken waar ik echt content van ben.
Vorige week nog 3 paar merino sokken van FuturumShop gekocht, die ga ik morgen eens testen.

Die Bloks zijn misschien niet goedkoop, maar wel typisch BG dat ge denkt dat de prijs van een hele doos wel oké is voor 1 reep :p
Die Margarita nog niet geprobeerd, maar spreekt me nu ook wel het minste aan van alle smaken. Misschien eens een andere proberen, of is het de textuur die niet bevalt? Ik neem meestal mountain beryy of kers met cafeïne.

Als je meerdere lagen sokken over elkaar doet is het normaal dat je koude voeten krijgt, de bloedtoevoer naar uw voeten is dan volledig afgesneden.
Hier wintersokken van Ekoi en nooit koude voeten, heb zelfs nog nooit met overschoenen gereden.

Uci gran fondo komt naar België volgend jaar!
Start rond lac l'eau d'heure. 180km 2700hm.
En plots heb ik (mogelijk) een doel volgend jaar. Ik ben iemand die redelijk vroeg piekt in het jaar dus timing is voor mij perfect. Het is wel op Pasen. Niet dat ik ambitie heb om me te kwalificeren en met volgend jaar mijn 39 jaar ook niet ideaal en de oudste in de categorie.

Uci gran fondo komt naar België volgend jaar!
Start rond lac l'eau d'heure. 180km 2700hm.
En plots heb ik (mogelijk) een doel volgend jaar. Ik ben iemand die redelijk vroeg piekt in het jaar dus timing is voor mij perfect. Het is wel op Pasen. Niet dat ik ambitie heb om me te kwalificeren en met volgend jaar mijn 39 jaar ook niet ideaal en de oudste in de categorie.

Zeer veelbelovend.
Maar naar wat ik ervan gehoord heb misschien wel een iets te ambitieus project voor de organisatie, en insiders twijfelen naar de effectieve haalbaarheid ervan. Zou dus zomaar kunnen dat deze niet de kwaliteit haalt die nodig is, of zelfs algeheel niet doorgaat.

Die Bloks zijn misschien niet goedkoop, maar wel typisch BG dat ge denkt dat de prijs van een hele doos wel oké is voor 1 reep :p
Die Margarita nog niet geprobeerd, maar spreekt me nu ook wel het minste aan van alle smaken. Misschien eens een andere proberen, of is het de textuur die niet bevalt? Ik neem meestal mountain beryy of kers met cafeïne.
😆 komt ervan als ge dat nog snel snel aan uw winkelmandje toevoegd.
Het is idd de textuur die me niet bevalt.

Daarstraks tijdens een tochtje plots een krakend geluid en mijn zadel dat wat zakte.

Komt blijkbaar nog voor bij het trek isospeed systeem.

Wel verschieten 😳

Zeer veelbelovend.
Maar naar wat ik ervan gehoord heb misschien wel een iets te ambitieus project voor de organisatie, en insiders twijfelen naar de effectieve haalbaarheid ervan. Zou dus zomaar kunnen dat deze niet de kwaliteit haalt die nodig is, of zelfs algeheel niet doorgaat.
Aj jammer om nu al zo een geruchten te horen.
Maar qua parcours wat valt er daar aan te treffen qua hellingen?
Ik denk/hoop wat lopers en geen korte puisten.

Toch wel even verschoten van de huidige prijzen alweer.
Ik zweer al jaren bij LAKE schoenen (vorig model cx237) en nu model cx238.
Donderdag een schuivertje gemaakt op een vettig fietspad en boa toch afgeleten van mijn 237.
Ik keek eens naar nieuwe en ze kosten nu al rond de 300 euro :eek:

Terug
Bovenaan