De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Nee maar wel iets vreemd met mijn Wahoo. Vorige week mtb tocht, stop om de lokale flora wat water met mest te geven, vertrek terug, denkt dat spel dat ik 150 rijd. constant pieken naar 150, 170, dan weer naar 80, uiteindelijk ook een afgelegde afstand die veel te hoog was en gemiddelde van 34 voor een mtb rit.

Misschien gewoon extreem goeie benen?:fingerguns:

Wat voor kaboutervoeten hebben die Italianen wel niet zeg :wallbash:.
Normale maat 44 dus bestel schoenen van 45 1/2, zijn die nog een maat te klein.
Dan ook Fizik's laten toekomen in maat 45 en dat zijn dan overzetboten :rofl:
Welk merk had Italiaanse schoenen had je besteld?

Nog iemand op zijn laatste ritjes last van foutieve hoogtemeters op zijn Garmin?

W2fkpEr.jpeg
Is het op basis van een Strava segment? Want daar durft ook nog al eens brol tussen te zitten heb ik al gemerkt

Sidi staat er wel om bekend om klein en smal te vallen.
Ik heb brede voeten en voorlopig maar 1 merk wat me ligt.
De brede versie van Lake
Mijn klompvoeten passen in Ekoi ook goed. Ook als eens lake geprobeerd en hun maattabel gevolgd, was nog steeds nauw voor mij. De nog bredere versie was nergens te bestellen toen.

Sidi staat er wel om bekend om klein en smal te vallen.
Ik heb brede voeten en voorlopig maar 1 merk wat me ligt.
De brede versie van Lake
Ik heb momenteel eigenlijk touring spd schoenen van Northwave welke gewoon goed zitten.
Heb nu al verschillende echte fietsschoenen met stijve zool enz gepast maar geen enkel model zat goed.
Is me gewoon te hard denk ik, ik blijf wel bij m'n huidige. Ookal ziet dat er minder goed uit op de fiets :p
Kan daar ook nog redelijk mee wandelen dus ook wel ideaal voor toekomstige bikepackings

Alle banden tubeless gemaakt, bizar genoeg komen er kleine druppeltjes sealant door de wanden van de rocketrons. Nuja, toch de Rick xcs besteld. Benieuwd hoe ik da sealant er weer proper uit krijg...

Alle banden tubeless gemaakt, bizar genoeg komen er kleine druppeltjes sealant door de wanden van de rocketrons. Nuja, toch de Rick xcs besteld. Benieuwd hoe ik da sealant er weer proper uit krijg...
Zal zich normaal wel volledig sealen. De band eventueel eens op beide zeiden op een emmer leggen zodat deze mooi horizontaal is, en de side walls kunnen sealen.

Laat vooral weten hoe die Rick's bevallen, dat ziet er een interessante band uit. Wel spijtig dat ze de alliteratie achterwege hebben gelaten.

Laat vooral weten hoe die Rick's bevallen, dat ziet er een interessante band uit. Wel spijtig dat ze de alliteratie achterwege hebben gelaten.
leek mij interessant voor hier aan de kust, omdat ik af en toe wel wat modder heb, maar ook zand en harde paden. Ze liggen tussen de Thunderburt en racing ralph.

Voor degene hier die op jacht zijn naar een nieuwe fietscomputer, volgende maand dropt Wahoo zijn nieuwe "Ace" die de concurrentie moet aangaan met de Garmin Edge 1050.

Batterijcapaciteit van 4350mAh.

Terug
Bovenaan