Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is een hoop geld, maar ik ben zwift zo gewoon dat ik er niet te veel bij stil sta. Oude bomen verplant je niet é.Ja de nieuwe zwift prijzen gaan me er ook wel wat over.
Vorig jaar heb ik eigenlijk 90% van mijn Zwift ritten JOIN gedaan. En op balkjes rijden en TV letten tegelijkertijd vind ik ook niet zo erg.
In mijne tijd was het €10 en was er maar 1 wereld tegelijk actief. De teleurstelling als het Richmond was bleef elke keer groot.Ja ik zit al op Zwift vd tijd dat er nog bots werden toegevoegd om wat volk op de map te hebben...

Klinkt vrij normaal als je die zak mortel hebt gebruikt als sealant.
On a serious note: lagers naar de Filistijnen.
Uit het niets zal het niet komen, zal puur toeval zijn dat je het nu hoort.Kan dat zo uit het niets? En zo ja, hoe vermijd ik het ?
Uit het niets zal het niet komen, zal puur toeval zijn dat je het nu hoort.
Het is toch die Cannondale hé? Net zoals bij Scott hun syncros wielen zitten daar formula naven in, dat is echt brol van de bovenste plank. Bij het minste water krijg je er miserie mee.
Mijn Cannondale heeft dtswiss naven hoor!
Helaas “slechts” 350’s maar goed genoeg

350 naven zijn toch OK, ik heb ze op mijn mtb, afgelopen zomer heb ik ze eens geserviced, amper vuil te bespeuren...Mijn Cannondale heeft dtswiss naven hoor!
Helaas “slechts” 350’s maar goed genoeg
Mijn Topstone 1 had dit ook. Na enkele ritjes begon deze ook kuren te hebben. Uiteindelijk bleven de pedalen constant meedraaien.Klopt een SuperSix Se, had inderdaad al ergens gelezen dat die Formula naven brol waren. Bon eens langs de de winkel dus, beetje triestig wel na ocharme 1500km.
Pasta nie?Wat voor kaboutervoeten hebben die Italianen wel niet zeg.
Normale maat 44 dus bestel schoenen van 45 1/2, zijn die nog een maat te klein.
Dan ook Fizik's laten toekomen in maat 45 en dat zijn dan overzetboten![]()
Misschien hebben de schoenen met carbonara zolen andere pasvormen?Wat voor kaboutervoeten hebben die Italianen wel niet zeg.
Normale maat 44 dus bestel schoenen van 45 1/2, zijn die nog een maat te klein.
Dan ook Fizik's laten toekomen in maat 45 en dat zijn dan overzetboten![]()
Nee maar wel iets vreemd met mijn Wahoo. Vorige week mtb tocht, stop om de lokale flora wat water met mest te geven, vertrek terug, denkt dat spel dat ik 150 rijd. constant pieken naar 150, 170, dan weer naar 80, uiteindelijk ook een afgelegde afstand die veel te hoog was en gemiddelde van 34 voor een mtb rit.Nog iemand op zijn laatste ritjes last van foutieve hoogtemeters op zijn Garmin?
![]()