Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet onbelangrijk vooraleer ze hier loss gaan: welk budget?Aanraders voor een nieuwe set gravel velgen met bijhorende semi-snelle band? Heb nu de standaard velgen die op de Cannondale Topstone 1 zitten en zou mss wel willen upgraden.
Juist, klein detail.Niet onbelangrijk vooraleer ze hier loss gaan: welk budget?
DT Swiss GR1600Juist, klein detail.
+- 500
Alle binnenbanden in 28 inch, in een breedte die past bij 37mm buitenbanden.Niet voor een racefiets maar een stadsfiets, maar ik denk dat er hier wel het meest volk zit dat me kan helpen:
Hoe vind ik een binnenband om deze te vervangen? Ik geraak maar niet uit aan alle nummer systemen...
Bekijk bijlage 32904
Check eventueel Hunt eens, die hebben momenteel late zomersolden.Juist, klein detail.
+- 500
Ik hoor gemengde geluiden omtrent Hunt; goeie marketing, maar ook niets speciaals. Voor €500 zou ik eerder op zoek gaan naar een setje DT SwissCheck eventueel Hunt eens, die hebben momenteel late zomersolden.
Wat is de meerwaarde t.o.v. de goedkopere 1800? Waar zit het verschil?DT Swiss GR1600

De G1800 is een Gravel wiel en gebruikt denk ik een 3-prawl hub.Wat is de meerwaarde t.o.v. de goedkopere 1800? Waar zit het verschil?![]()
Wou ik ook net zeggen.Wat is de meerwaarde t.o.v. de goedkopere 1800? Waar zit het verschil?![]()
Gebruikt ook een ratchet. Gewoon een 370 hub.De G1800 is een Gravel wiel en gebruikt denk ik een 3-prawl hub.
Vroeger wel, nu hebben de 370’s ook een ratchetDe G1800 is een Gravel wiel en gebruikt denk ik een 3-prawl hub.
Sneller aangrijpingsmoment afh van het aantal tandjes in het ratchet. Een 18poe is minder aangrijpingspunten dan een 3-pawl systeem.De GR1600 is een Gravel wiel en gebruikt een Ratchet hub (sneller aangrijpsingsmoment en eenvoudiger onderhoud IMO)
Thx allen voor de input.Wou ik ook net zeggen.
Iets betere hub, iets lichter, maar nog altijd een vrij instap setje. Eerlijk gezegd ga je misschien zelfs amper tot geen verschil voelen, laat staan dat je visueel iets ziet.
500€ is gewoon te weinig om echt te kunnen spreken van een upgrade.
Gebruikt ook een ratchet. Gewoon een 370 hub.
Qua gevoel zal dat niet veel verschillen, dus dan kan je je wel afvragen of het de upgrade waard is. Qua betrouwbaarheid zal zo'n setje DT Swiss wel beter presteren. Mijn kameraad mag elke 3 maand met zijn fiets naar de fietsenmaker om die WTB wielen te laten uitlijnen. Telkens onder garantie, maar het is maar de vraag hoe lang dat nog zal duren. Anderen hebben er dan weer 0 problemen mee;Thx allen voor de input.
Ik heb momenteel nog de standaard wielen dus de 1600 zou sowieso wel een grote stap vooruit zijn?
Uitsluitsel gekregen van Canyon, inderdaad enkel het '23 model dat UDH-compatible is. De man uit Rotselaar (Canyon center) had me opgebeld en zei dat er een aantal personen toch die UDH getest hadden op een ouder frame en dat het wel werkt. Hij wilde dat uiteraard niet op email zetten omdat de warranty vervalt, wat wel logisch is.Volgens mij is het vorige model van de Trail niet UDH-compatibel, het model '23 wel.
Mooie upgrade wss, maar ik weet niet of ik er 400 euro voor over zou hebben. Ik heb nog nooit met AXS gereden, ik kan mij voorstellen dat het zoiets is dat eens je het getest hebt, je niet meer zonder wil (beetje zoals stuurverwarming in de auto).