Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad. Nu moet ik die topics van die andere inferieure sporten ook aanschouwen.Ik vind het wreed irritant dat deze topics niet meer in het subforum Wielrennen staan.
Dat hoeft toch niet. Ik kijk enkel naar mijn watched topics.Inderdaad. Nu moet ik die topics van die andere inferieure sporten ook aanschouwen.
Ik heb dat ook, maar dan zijn er soms wél nieuwe leuke waar je het bestaan niet van weetDat hoeft toch niet. Ik kijk enkel naar mijn watched topics.
Zeer zelden zal ik eens via een subforum gaan om te zien of er nieuwe interessante topics geopend zijn.

Dat is zeker, maar voor mij is het ook een manier om niet teveel tijd door te brengen op het forum. Ik probeer mijn schermtijd te beperkenIk heb dat ook, maar dan zijn er soms wél nieuwe leuke waar je het bestaan niet van weet![]()

Hangt er van af hoe graag je weer in één stuk thuis komt?Iemand ervaring met de zipp 303s wielen, lijkt me een mooie upgrade voor mijn endurace, ze zijn 45mm hoog...
Moet je een zakdoekje hebben voor je traantjes? Geen reden om de mensen bang te maken. Als je de aanbevelingen van banden en min/max drukken respecteert, heb je zelden tot nooit problemen. Die 303S's zijn een prima wielset.Hangt er van af hoe graag je weer in één stuk thuis komt?
![]()
![]()
![]()
Maar zoals ik al tegen @Chauffagist zei gaat hij beter niet voor hookless velgen.Moet je een zakdoekje hebben voor je traantjes? Geen reden om de mensen bang te maken. Als je de aanbevelingen van banden en min/max drukken respecteert, heb je zelden tot nooit problemen. Die 303S's zijn een prima wielset.
Ik rij er al enkele jaren mee rond (met Schwalbe 28mm banden) en zeer tevreden vanIemand ervaring met de zipp 303s wielen, lijkt me een mooie upgrade voor mijn endurace, ze zijn 45mm hoog...
303S's zijn goed voor gravel, maar voor de weg is de maximaal toegelaten druk (5.5 bar) toch wat aan de lage kant, zeker als je geen pluimgewicht bent.