Benieuwd hoe lang het gaat duren vooraleer dat KAPS systeem om uw bandendruk te regelen gemeengoed gaat zijn bij de lokale fietsclubbers met hun 15k S-works fietsen.
GRAVAA GX-30 - GRAVAA
3200euro voor een wielset met dat systeem

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Benieuwd hoe lang het gaat duren vooraleer dat KAPS systeem om uw bandendruk te regelen gemeengoed gaat zijn bij de lokale fietsclubbers met hun 15k S-works fietsen.

Om meer druk te zetten na café?Benieuwd hoe lang het gaat duren vooraleer dat KAPS systeem om uw bandendruk te regelen gemeengoed gaat zijn bij de lokale fietsclubbers met hun 15k S-works fietsen.
Ik doel er vooral op 'in de winter'. In de winter drogen de banen nooit helemaal op en dan met alle vuil, zout en andere brol dat opgepikt wordt, vind ik het zonde om een dure ketting erop te leggen terwijl die na de winter toch versleten is.Ik dacht dat een XT 20% duurder was maar wel 50% langer mee gaat dus dan klopt uw stelling al niet
En die komen ook met missing link hoor
Maar een ketting die 20% duurder is maar 50% langer meegaat is goedkoperIk doel er vooral op 'in de winter'. In de winter drogen de banen nooit helemaal op en dan met alle vuil, zout en andere brol dat opgepikt wordt, vind ik het zonde om een dure ketting erop te leggen terwijl die na de winter toch versleten is.
Ja, dat is blijkbaar zo. Net mij eens ingelezen en ik geef toe dat ge gelijk hebt.Maar een ketting die 20% duurder is maar 50% langer meegaat is goedkoper
Eindelijk is het dan zover! Gisteren presenteerde minister Willy Borsus de langverwachte digitale jachtkaart van Wallonië. Vanaf nu kan je daar op basis van de door jou geselecteerde datum zien welke jachtgebieden gesloten zijn. De kaart wordt rechtstreeks geüpdate met de gegevens die de jachtraden zelf inbrengen. Ga hier rechtstreeks naar de kaart
www.chasseonweb.be![]()
Let wel: de kaart is puur informatief. Je moet nog steeds de affiches op het terrein respecteren. Ter herinnering:
Rood = verboden doorgang![]()
Geel = jachtaankondiging en je mag nog steeds door![]()
Grootste nadeel van wax bij nat weer is dat buitenkanten van uw ketting niet onder een laagje olie zit waardoor er roest kan vormen als je hem vochtig wegzet.Ik vraag me af of ik voor de mtb niet beter een olie gebruik ipv de squirt? Ik vraag dit omdat ik vaak in de regen en nattigheid rijd. Afgelopen week al 2 natte ritten. Naar mijn voelen spoelt die squirt weg bij een echt natte rit, het kan perceptie zijn, maar ze is er wel. Langs de andere kant hebben we hier veel zandpaden en dan wil je natuurlijk ook niet direct een suikersliert als ketting. Wat doen de die hard mtb-ers hier?
Morgen droog, dan neem ik wel de endurace met gewaxte ketting.
Dat klopt en is ook de reden dat ik soms twijfel over de squirt. De koersfiets daarentegen komt niet buiten in de regen en die heeft dat probleem natuurlijk niet.Grootste nadeel van wax bij nat weer is dat buitenkanten van uw ketting niet onder een laagje olie zit waardoor er roest kan vormen als je hem vochtig wegzet.
Echte winters hebben we hier niet echt vaak, vooral veel nattigheid. Al verlang ik wel eens naar hard gevroren singletracks...Ge hebt ook groene busjes squirt. Die gebruik ik in de winter.
Is eigenlijk voor e-bikes, maar velen gebruiken die in de winter.
Hoe gevoelig ben je aan cadans? Als je graag kleine sprongen hebt tussen de verschillende tandwielen is 1by voor op de weg niet ideaal.Zijn er mensen met een gravelbike die hier soms ook wegritten mee doen (dus gewoon de wielen omwisselen)?
Ik heb nu zelf een koersfiets met 16000 km op de teller, maar deze rijdt nog perfect.
Nu ben ik van plan een gravelbike te kopen maar weet niet zo goed wat ik zou kopen.
Zou ik een duurdere kopen met 2 tandwielen vooraan en deze gebruiken voor zowel weg als gravel en dan mijn huidige racefiets als reserve houden.
Of een gravelbike met 1 tandwiel vooraan om deze puur voor het gravelen te gebruiken?
Wat zijn jullie ervaringen?
Moeilijk te zeggen hoe gevoelig ik hier aan ben aangezien ik altijd 2 heb gehad.Hoe gevoelig ben je aan cadans? Als je graag kleine sprongen hebt tussen de verschillende tandwielen is 1by voor op de weg niet ideaal.
Ben je hier niet gevoelig aan zou ik gewoon voor 1by gaan
Zijn er mensen met een gravelbike die hier soms ook wegritten mee doen (dus gewoon de wielen omwisselen)?
Ik heb nu zelf een koersfiets met 16000 km op de teller, maar deze rijdt nog perfect.
Nu ben ik van plan een gravelbike te kopen maar weet niet zo goed wat ik zou kopen.
Zou ik een duurdere kopen met 2 tandwielen vooraan en deze gebruiken voor zowel weg als gravel en dan mijn huidige racefiets als reserve houden.
Of een gravelbike met 1 tandwiel vooraan om deze puur voor het gravelen te gebruiken?
Wat zijn jullie ervaringen?
.