Vroeger heel veel in de winter. Crossfietsen hadden/hebben geen drinkbushouders.Nog nooit gedaan, maar dat lijkt mij zo verschrikkelijk.
Ik zou ook denken dat de zakken daardoor beginnen door te hangen omdat de rekker wordt uitgerokken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vroeger heel veel in de winter. Crossfietsen hadden/hebben geen drinkbushouders.Nog nooit gedaan, maar dat lijkt mij zo verschrikkelijk.
Ik zou ook denken dat de zakken daardoor beginnen door te hangen omdat de rekker wordt uitgerokken.
Is toch niet veel werk om eventueel een houder van uw MTB te installeren op uw Endurace?Er is nog een waterkans, ups zegt estimated monday 11-9, mijn fiets was normaal voor morgen, maar was er vandaag. Ik ga er van uit dat er nu een Pool met zo een meubelbak aan 140 richting België aan het knallen is met mijn pullen en houders.

Nee, dat klopt,. maar die is al serieus gehavend door het offroad gebruikIs toch niet veel werk om eventueel een houder van uw MTB te installeren op uw Endurace?![]()
Normaal zitten die spullen bij in de doos van de fiets, ofja bij mijn Grail toch.Er is nog een waterkans, ups zegt estimated monday 11-9, mijn fiets was normaal voor morgen, maar was er vandaag. Ik ga er van uit dat er nu een Pool met zo een meubelbak aan 140 richting België aan het knallen is met mijn pullen en houders.

Ja, normaal heb je tijd om je bestelling af te ronden, in mijn geval was het de laatste beschikbare, of 1 van de 3, dus niet veel tijd om nog rond te snuisteren bij de accessoires.Normaal zitten die spullen bij in de doos van de fiets, ofja bij mijn Grail toch.![]()
Dus aparte zending. Ik herken niet op foto waar het Carbon vandaan komt.Mijn aeroad zal retour mogen vrees ik na een half jaar. Gisteren zadelpen eens uitgehaald ter inspectie en gemerkt dat er een stuk carbon afgebroken was.![]()
![]()
Geen idee of ik hier verder mee mag rijden in tussentijd.
Ik hoorde onlangs een gelijkaardig verhaal. Dat is die rechthoekige zadelpen zeker?Mijn aeroad zal retour mogen vrees ik na een half jaar. Gisteren zadelpen eens uitgehaald ter inspectie en gemerkt dat er een stuk carbon afgebroken was.![]()
![]()
Geen idee of ik hier verder mee mag rijden in tussentijd.
Ik herken niet op foto waar het Carbon vandaan komt.
Is het gekende zadelpen die tegen de kader schuurt of al de werkende versie?
Ik denk dat we op de eerste foto in de zadelpenbuis kijken.
Dus uit de binnenkant daarvan.
Moet ik dan denken aan een nieuw frame of gewoon het herstellen van het frame?Klopt idd. Net antwoord gehad van canyon. Is de glijbuis die beschadigd is. Toen hij geleverd was dan was het rubber van de sleeve al beschadigd. En waarschijnlijk had die glijbuis dus ook al een duw gehad.
Kan vervangen worden dus geen al te groot probleem.
Moet ik dan denken aan een nieuw frame of gewoon het herstellen van het frame?
Opsturen of binnensteken in Leuven?

Dat is idd vet. Dus goed ontvetten voor je gaat squirten.Dan maar het wiel uitgehaald om te torquen.
Die ketting van de Endurace voelt al semi-vet aan. Wat doen ze daar op in de fabriek? Ik zou graag weer die squirt gebruiken, maar moet ik die ketting eerst ontvetten? Of is dat gewoon al wax dat er op zit?
Nee er ontbreekt een korte momentsleutel van 5Nm speciaal voor het zadel. Die met de naald is er wel bij, maar zonder het wiel uit te halen kan je niet recht op/in de schroef. Versta je?Dat is idd vet. Dus goed ontvetten voor je gaat squirten.
ik snap niet goed wat je met je eerste zin bedoelt. De momentsleutel is niet meegeleverd en je gaat de inbus van de wielas gebruiken voor het zadel? Een momentsleutel is echt wel een must want je onderschat nogal snel hoe hard je iets aandraait.
Een tip die ik geef, iets harder dan 5Nm aantrekkenNee er ontbreekt een korte momentsleutel van 5Nm speciaal voor het zadel. Die met de naald is er wel bij, maar zonder het wiel uit te halen kan je niet recht op/in de schroef. Versta je?