Sinds vorige week blijven mijn pedalen gewoon ronddraaien als ik met m'n fiets naast mij wandel. Of dus als ik manueel met mijn pedalen ronddraai, blijven ze dus nog een tijdje uit zichzelf verder draaien. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? :/
Aan de cassette ligt het ook niet, want had er om te testen al eens een andere op gemonteerd? Iets met de freehub of zo?
Vorige week had ik de huidige cassette er ook eens afgehaald, wat proper gemaakt en terug gemonteerd en toen was het al verbeterd en stopte het sneller maar nu paar halve week later precies toch terug zoals voordien.
Aan de cassette ligt het ook niet, want had er om te testen al eens een andere op gemonteerd? Iets met de freehub of zo?
Vorige week had ik de huidige cassette er ook eens afgehaald, wat proper gemaakt en terug gemonteerd en toen was het al verbeterd en stopte het sneller maar nu paar halve week later precies toch terug zoals voordien.

Geen idee of dat een probleem is, bij de fiets van de vriendin doet het dat in ieder geval niet