Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap niet waarom jullie niet gewoon thuis werken?![]()
Omdat mijn vriendin er dan mee kan rijden? In before shitstorm over ethically questionable gedragIk snap niet waarom jullie niet gewoon de bedrijfswagen nemen?![]()

Ik snap niet waarom jullie niet gewoon de bedrijfswagen nemen?![]()
Tis een algemeen probleem in de sector: https://www.standaard.be/cnt/dmf20230822_97509328Canyon krijgt de MTB's niet meer buiten precies, opnieuw 20% korting: https://www.canyon.com/nl-be/mountainbike/cross-country-bikes/exceed/exceed-cf/
Bij Trek ook heel veel in stock en koopjes te doen
De tijd dat fietswinkels de vraag amper konden bijhouden, lijkt helemaal voorbij. De onverkochte fietsen stapelen zich op. Vooral de vraag naar mountainbikes is ingezakt. ‘Binnenkort zijn er interessante promo’s.’

Ik heb mijn MTB weg gedaan toen ik mijn gravel bike gekocht hebt... nog geen seconde spijt van gehad. Ik zit ook niet te wachten op veel techniciteit, het liefste wat ik deed was op vlot bollend gravel rijden. Dan is het echt een easy trade in. Sowieso is een MTB gewoon zware overkill voor 90-95% van het Vlaams grondgebied.Allez, ik rij nog altijd even graag met mijn mtb sinds ik een gravelfiets (of 2) heb hoor. No way dat ik die zou wegdoen (of het zou voor een andere zijn)...
Toen ik jouw post las dacht ik: heb ik dat geschreven?Mijn mtb komt ook wel minder buiten sinds ik mijn gravel heb, wel met spijt in het hart in mijn geval.
Maar hier in de buurt (en heel Vlaanderen bij uitbreiding) is er inderdaad weinig uitdaging met de mountainbike. Ik rij nog het liefst met de mtb, maar dan moet ik eerst wel een verplaatsing maken om het de moeite waard te maken.
Met nu 2 kleine pagadders in huis, is de tijd (en het krediet bij de madam) wat beperkter daarvoor. De gravel is dan makkelijker als ik maar een uurtje of 2/3 tijd heb, dan is het al de moeite om te vertrekken. Met de mountainbike is dat jammer genoeg niet het geval.
En ploeteren in de modder dat doe ik niet, en als zéker niet met mijn mountainbike.
Waarom geld geven aan gravel bike? In den tijd van Roger reden ze over die wegen op 23mm, velgremmen en schakelen aan het frameMijn mtb komt ook wel minder buiten sinds ik mijn gravel heb, wel met spijt in het hart in mijn geval.
Maar hier in de buurt (en heel Vlaanderen bij uitbreiding) is er inderdaad weinig uitdaging met de mountainbike. Ik rij nog het liefst met de mtb, maar dan moet ik eerst wel een verplaatsing maken om het de moeite waard te maken.
Met nu 2 kleine pagadders in huis, is de tijd (en het krediet bij de madam) wat beperkter daarvoor. De gravel is dan makkelijker als ik maar een uurtje of 2/3 tijd heb, dan is het al de moeite om te vertrekken. Met de mountainbike is dat jammer genoeg niet het geval.
En ploeteren in de modder dat doe ik niet, en als zéker niet met mijn mountainbike.
Waarom geld geven aan gravel bike? In den tijd van Roger reden ze over die wegen op 23mm, velgremmen en schakelen aan het frame

IdemToen ik jouw post las dacht ik: heb ik dat geschreven?

Ik gebruik dat in triathlon wedstrijden, het is wat dikker om te drinken, maar absoluut niet overdreven.Iemand ervaring met SiS Beta fuel? Valt dat veel 'zwaarder' dan het standaargamma?
Iemand ervaring met SiS Beta fuel? Valt dat veel 'zwaarder' dan het standaargamma?
Tweede deel van de maratona dles dolomites enkel hierop gereden (ook die met nootropics) en geen last van gehad. Maar ben er ook wel niet heel gevoelig aan.Iemand ervaring met SiS Beta fuel? Valt dat veel 'zwaarder' dan het standaargamma?