Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kon dat niet meer direct terugvinden.In Valkenburg kan je ook Canyons huren![]()
Vanwaar heb je die info?De update van de Canyon Endurace komt er eindelijk aan. Net aangekondigd.

Dat verklaart waarom er al enkele kleuren weg zijn sinds deze week.De update van de Canyon Endurace komt er eindelijk aan. Net aangekondigd.
Het antwoord van Canyon experience: gewoon kopen en desnoods binnen 30 dagen retournerenIk kon dat niet meer direct terugvinden.
Maar op de site van canyon staan het Shimano experience center wel nog op de kaart!
Sowieso een aanrader om direct de fiets grondig te testen. Qua klimmen in mijn ogen mooier dan de Vlaamse Ardennen, waar het toch vooral de kasseiklimmen die heroïsch maar tegelijk ook kut zijn.
.Het antwoord van Canyon experience: gewoon kopen en desnoods binnen 30 dagen retourneren.
De medium zat goed bij de korte test, we zullen zien wanneer deze terug beschikbaar is, of in de nieuwe variant van de endurace...En dan geen maar kleiner/groter meer beschikbaar zeker, beter van de eerste maal goed!
Iemand ervaring met deze wielen?
Lijkt me prijs/kwaliteit heel sterk.
![]()
Ubique R50C Disc Carbon Wielen Racefiets
Bestel Ubique R50C Disc Carbon Wielen Racefiets voordelig online bij Mantel! ➔ ✓Grootste fietsenwinkel van NL ✓124.613 reviewswww.mantel.com
Klopt. Iemand ervaring mee?Dat is hun eigen wielset die al enkele jaren te koop was, maar ze een andere naam hebben gegeven.
Ik had er gisteren ook naar zitten zoeken, maar toch opnieuw gevonden. Hebben daar nu blijkbaar een Shimano Service Center, en een Shimano Test Center. In dat laatste kan je wel (onder andere) Canyon's testen. Voor 35 EUR/Dag en als je ziet welke topfietsen ze daar hebben is dat wel een enorm goede deal.Ik kon dat niet meer direct terugvinden.
Maar op de site van canyon staan het Shimano experience center wel nog op de kaart!
Sowieso een aanrader om direct de fiets grondig te testen. Qua klimmen in mijn ogen mooier dan de Vlaamse Ardennen, waar het toch vooral de kasseiklimmen die heroïsch maar tegelijk ook kut zijn.
Ook benieuwd, zie nog niks staan?Vanwaar heb je die info?

Mtb en koersfiets is een andere maat aansluiting geen idee of die beide bij die BBB kit aanwezig zijn.Het wordt eens tijd om te leren bloeden
Ik neem aan dat een setje van BBB volstaat? En dat Morgan Blue Minerale Olie even goed is als die van Shimano zelf?
Want mijn collega gebruikt gewoon olijfolie zegt hem![]()
Ja, die 'boutjes' die ge onderaan op de foto ziet zijn uw verschillende types aansluiting.Mtb en koersfiets is een andere maat aansluiting geen idee of die beide bij die BBB kit aanwezig zijn.
Merk van minerale olie kan inderdaad niet veel kwaad.
Weet ik maar is geschikt voor Avid, Shimano, Magura, Hayes en Sram en zie maar 5 soorten aansluitingen.Ja, die 'boutjes' die ge onderaan op de foto ziet zijn uw verschillende types aansluiting.
Voorderailleur & shifter al in rekening gebracht?Een fiets waar er een SRAM Force 1x crankset op steekt, moet ik die volledig vervangen als ik naar 2x wil overstappen?
Ik ben van plan om een fiets aan te kopen met een Force 1x crankset zonder powermeter en deze zou ik direct willen vervangen door een 2x met powermeter.
edit: Ik zie dat die spider alleen al bijna 400EUR kost... Dan lijkt me het slimmer om gewoon een nieuwe crankset (PM spider + ketingbladen) te kopen voor €630.
Klopt. Iemand ervaring mee?