Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb die mail gisteren teruggevonden in mijn spambox. Waarschijnlijk ben ik dat weekend op reis dus gaat het niet veel uitmaken maar is dat de moeite om mee te rijden? Zo een beetje meebollen in zo'n peleton lijkt mij nu niet meteen het meest boeiende tijdsverdrijf te zijn en gevaarlijk ook want er zitten er daar sowieso nen hoop tussen die niet gewoon zijn van in groep te rijden.Heb me opnieuw ingeschreven voor de gordel, peloton 30. Het enige event op de koersfiets waar ik aan deelneem!
Gordel Pelotons 2023
Met de Gordel Pelotons fiets je op zondag 3 september 125 kilometer doorheen de groene Vlaamse Rand. Fiets samen in peloton aan 24, 27 of 30 km per uur.atleta.cc
Vroeger was er ook een pelotonrit met de Jasper Stuyven cyclo, dat was gevaarlijk ja. Elk jaar werd daar gevallen en met de pelotonrit zijn ze gestopt.Ik heb die mail gisteren teruggevonden in mijn spambox. Waarschijnlijk ben ik dat weekend op reis dus gaat het niet veel uitmaken maar is dat de moeite om mee te rijden? Zo een beetje meebollen in zo'n peleton lijkt mij nu niet meteen het meest boeiende tijdsverdrijf te zijn en gevaarlijk ook want er zitten er daar sowieso nen hoop tussen die niet gewoon zijn van in groep te rijden.

Ge woont natuurlijk wel in de drukst bebouwde coté van het hele land, dat zal inderdaad niet helpen. Als ik hier de polder in schiet kan ik los van de jaagpaden genoeg baantjes vinden waar nauwelijks auto's rijden. Wat het natuurlijk niet minder gevaarlijk maakt bij momenten omdat er dan veel rondrijden met het idee "hier komt toch nooit iemand uit".Vroeger was er ook een pelotonrit met de Jasper Stuyven cyclo, dat was gevaarlijk ja. Elk jaar werd daar gevallen en met de pelotonrit zijn ze gestopt.
Bij de gordel wordt de snelheid goed in toom gehouden, op die verschillende keren dat ik er gereden heb eigenlijk nog nooit iets gevaarlijks gezien. Ik zou zeggen dat het veel veiliger is als enkele normale cyclo waar je kan rijden. Wat je daar soms ziet...
Op afgesloten banen kunnen bollen, ik vind het fijn. Alleen een toer doen en weer een keer of 5 bijna omvergereden worden vind ik ook niet erg boeiend![]()
Tussen Leuven en Brussel is het uiteraard niet top qua rustige wegen maar ik sta ook wel snel in het Hageland. Of richting Westerlo of Heist-op-den-Berg heb je echt wel mooie wegen. En qua gravel kan je moeilijk beter zittenGe woont natuurlijk wel in de drukst bebouwde coté van het hele land, dat zal inderdaad niet helpen. Als ik hier de polder in schiet kan ik los van de jaagpaden genoeg baantjes vinden waar nauwelijks auto's rijden. Wat het natuurlijk niet minder gevaarlijk maakt bij momenten omdat er dan veel rondrijden met het idee "hier komt toch nooit iemand uit".
.
Kende het niet.Nog iemand die Fondo (van de nederlandse wielerunie) gebruikt als trainingsschema?
Ben er voorlopig wel tevreden van.
Je kan eenvoudig een training extra of minder inlassen per week, en je kan de intensiteit van de training ook aanpassen naar lichter of zwaarder. En er is een koppeling met garminconnect op de trainingen door te sturen. En de moeilijkheidsgraad van de training wordt ook aangeduid.
Gisteren een training met hoogste moeilijkheidsgraad achter de rug en dat was wel te merken. 3 blokken van 20min net onder FTP met 20 min ertussen aan gewoon tempo (dus ook niet helemaal laten uitbollen).
goed afgekeken alvast 
Nochtans conform artikel 193 in de grondwet...
Welke budgetvriendelijke wielerbroeken zouden jullie aanraden? Mijn huidige (bioracer via het werk) is kapot en heb geen idee wat te kopen
Ja maar oude en nieuwe versie zijn toch anders. Nieuwe versie zit losser aan mijn kruis dan de andere.Gobik en bioracer met oranje zeem (team Belgium is goedkoop) zijn mijn 2 favoriete merken.
Ja maar oude en nieuwe versie zijn toch anders. Nieuwe versie zit losser aan mijn kruis dan de andere.
Wat is voor u budgetvriendelijk?Welke budgetvriendelijke wielerbroeken zouden jullie aanraden? Mijn huidige (bioracer via het werk) is kapot en heb geen idee wat te kopen
Bioracer promo zijn goedkope broeken van bioracer met het goed zeem. Te vinden voor een euro of 35Welke budgetvriendelijke wielerbroeken zouden jullie aanraden? Mijn huidige (bioracer via het werk) is kapot en heb geen idee wat te kopen
Zoiets zou voor mij een extra reden zijn om net wel aan een cyclo mee te doen en niet de GPX achteraf na te rijden.Zijn er eigenlijk cyclos waar je een finisher medaille krijgt? Niet voor die medaille, maar zulke dingen vind ik wel tof om te krijgen als aandenken.
Ik vroeg het me af omdat bijna iedere triathlon wedstrijd een finisher medaille heeft terwijl de meeste full distance cyclos toch vaak iets pittiger zijn dan een kwart triathlon.
Zoiets zou voor mij een extra reden zijn om net wel aan een cyclo mee te doen en niet de GPX achteraf na te rijden.
11steden tocht en Amstel zijn er 2Zijn er eigenlijk cyclos waar je een finisher medaille krijgt? Niet voor die medaille, maar zulke dingen vind ik wel tof om te krijgen als aandenken.
Ik vroeg het me af omdat bijna iedere triathlon wedstrijd een finisher medaille heeft terwijl de meeste full distance cyclos toch vaak iets pittiger zijn dan een kwart triathlon.