Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt sterk af welke collectie het is, de goedkoopste reeksen zijn inderdaad druk van opdruk.Die schreeuwerige opdrukken dragen daar nog aan bij.
Qua design zit dat nog wel snor. Hun website ziet er ook nog wel vrij goed uit.Sirocco is daar ook zo'n expert in. Geven standaard 70% korting![]()
De kleuren van ekoi helmen ben ik ook geen fan van, maar van kleding hebben ze zeker ook mooie dingen.Qua design zit dat nog wel snor. Hun website ziet er ook nog wel vrij goed uit.
En daar weet je ook dat je lagere kwaliteit koopt. Zelfs de influencers die ermee rijden geven dat gewoon toe.
Bij ekoi heb ik echt dat hun website mottig is. 90% van hun spullen op foto er mottig uitzien en als ik mensen ermee zie rijden dan krijg ik bevestiging dat hun foto’s niet gelogen zijn.
Ik zag tijdens tilf een vent met een helm van ekoi, ik zou nog liever PUR schuim op mijne kop spuiten.
Zag er waanzinnig slecht uit en leek ook gewoon uiterst oncomfortabel. Hij had ook matching kledij, nee het was geen reclame.
Kan zijn dat het voor zijn geld wel oké is hoor.
Ik kreeg onlangs als relatiegeschenk vorige maand ook een tenue van een leverancier “want gij zijt toch nen coureur!”.
Was een medium dus echt goed inschatten kon hij niet, ik ga voortaan zijn facturen toch eens deftig narekenen want schatten kan hij toch echt niet.
Was van het merk venge. Zag er in de zak wel nog oké uit. Maar toen ik het eruit haalde was het toch niet alles.
Aan een collega gegeven, en zo een bagger fit heb ik van mijn leven nog niet gezien. Broek die heel hard spant en pijpen die te kort zijn en een truitje dat precies 3 maten te groot is en bijna de lengte van een nachtjurk heeft.
Idd degustibus, maar da’s nu toch echt geen reclame hé. Als je dat als voorbeeld moet aanhalen is het toch extreem erg gesteld.De kleuren van ekoi helmen ben ik ook geen fan van, maar van kleding hebben ze zeker ook mooie dingen.
Je mag mij altijd een link geven waar je een degelijk shirt kan vinden voor €45. Smaken verschillen maar ik zie niet wat je lelijk kan vinden aan een simpel zwart met wit truitje zoals deze.
https://www.ekoi.com/nl-be/jerseys-velo-short-sleeves/12978-jersey-ekoi-strada-wit.html
Vandaag al drie uur gaan rijden, morgen dacht ik hetzelfde te doen. En dan inderdaad rust, met midweek wel nog eens een korte rit om niet volledig stil te vallen maar enkel als ik voldoende uitgerust ben.Gaan voor supercompensatie en na het weekend niets meer doen.
Zeker als je aangeeft u wat moe te voelen.
En vrijdag-zaterdag een beetje koolhydraten stacken.
Eventueel zelfs vandaag een 4-5u training en morgen ook al niets doen.
Heb meerdere ekoi truitjes en moeten niet onderdoen voor de la passione en bioracer truitjes die ik heb. Meeste bioracer die ik heb zijn wel maar de Spitfire reeks.Idd degustibus, maar da’s nu toch echt geen reclame hé. Als je dat als voorbeeld moet aanhalen is het toch extreem erg gesteld.
Je ziet gewoon dat dat zo’n brolstofje is zoals alle instapreeksen van vermarc enzo
Je maakt van de week op voorhand zelf 6,5 uur, dit is maar 4,5 volgens Join.Ik rij volgende zondag een grote cyclo (170 km, 3700 hm) dus laatste trainingsweekend. Mijn schema is op basis van Join, maar de laatste rechte lijn voelt toch wat raar qua training. Wat is jullie mening hierover?
- vandaag 3 uur duurtraining
- Morgen 2 uur duurtraining, zeer easy
- Dinsdag 2 uur training: 5 x 1 min VO2 max en dan nog wat tempo
- Woensdag 2,5 u duurtraining
- vrijdag: 2 uur duurtraining (zelf ingepland), we komen donderdag toe en al een korte klimrit
- Zondag dan de cyclo zelf.
De laatste weken zitten qua trainingsload wel goed (gemiddeld 13h/week) maar voel het nu wel qua vermoeidheid. De bovenstaande week (6,5 u trainen en dan zondag de cyclo) lijkt me wat zwaar, daar waar dit weekend dan net weer vrij rustig ingeschat is.
Los van de gezonde stress lijkt het mij puur op buikgevoel wat een rare trainingsload voor de laatste week.
Ja, ik zou dan vooral verwachten dat mijn eigen geplande training (staat ook in Join als geplande training trouwens) de duurtraining zou vervangen (en dus niet gewoon aanvullen).Je maakt van de week op voorhand zelf 6,5 uur, dit is maar 4,5 volgens Join.
Waarvan 2,5u rustige duur = amper belasting.
Geen idee hoe Join exact werkt, past dit normaal de trainingen zelf aan? Vrijdag is natuurlijk dichter op de cyclo zelf.Ja, ik zou dan vooral verwachten dat mijn eigen geplande training (staat ook in Join als geplande training trouwens) de duurtraining zou vervangen (en dus niet gewoon aanvullen).
De kleuren van ekoi helmen ben ik ook geen fan van, maar van kleding hebben ze zeker ook mooie dingen.
Je mag mij altijd een link geven waar je een degelijk shirt kan vinden voor €45. Smaken verschillen maar ik zie niet wat je lelijk kan vinden aan een simpel zwart met wit truitje zoals deze.
https://www.ekoi.com/nl-be/jerseys-velo-short-sleeves/12978-jersey-ekoi-strada-wit.html
Normaal wel, daarmee dat ik het wat raar vind. Maar ga nu vooral naar mijn lichaam luisteren, als ik woensdag moe ben eerder mikken op een rustige (ipv. interval rit). De rit vrijdag is een rit van 40 vlakke km's en dan een klim van 10km. Deels om de omgeving te ontdekken gezien we er zijn, deels om nog wat los te rijden. Doel is om daar heel rustig omhoog te rijden alleszins.Geen idee hoe Join exact werkt, past dit normaal de trainingen zelf aan? Vrijdag is natuurlijk dichter op de cyclo zelf.
Ik zou na aankopen, fiets klaarzetten en uurtje losrijden, meer niet.
Is vrijdag de klimrit of donderdag nog een extra klimrit?
Je zegt dat je nu al moe bent, maar 2 dagen voor cyclo een klimrit(je) inplannen is dan ook niet het slimste.
Sommige trainingschemas lijkt soms rare kronkels te hebben, maar klopt vaak wel.
Ik zou persoonlijk gaan voor:Ik rij volgende zondag een grote cyclo (170 km, 3700 hm) dus laatste trainingsweekend. Mijn schema is op basis van Join, maar de laatste rechte lijn voelt toch wat raar qua training. Wat is jullie mening hierover?
- vandaag 3 uur duurtraining
- Morgen 2 uur duurtraining, zeer easy
- Dinsdag 2 uur training: 5 x 1 min VO2 max en dan nog wat tempo
- Woensdag 2,5 u duurtraining
- vrijdag: 2 uur duurtraining (zelf ingepland), we komen donderdag toe en al een korte klimrit
- Zondag dan de cyclo zelf.
De laatste weken zitten qua trainingsload wel goed (gemiddeld 13h/week) maar voel het nu wel qua vermoeidheid. De bovenstaande week (6,5 u trainen en dan zondag de cyclo) lijkt me wat zwaar, daar waar dit weekend dan net weer vrij rustig ingeschat is.
Los van de gezonde stress lijkt het mij puur op buikgevoel wat een rare trainingsload voor de laatste week.
Prijzen zijn mooi maar vermarc is duidelijk niet mijn smaak. Geef mij maar ekoi dan

Exact de trui die ik net binnen hebDe kleuren van ekoi helmen ben ik ook geen fan van, maar van kleding hebben ze zeker ook mooie dingen.
.