Chelark007
Well-known member
Staan geen openingsuren bij. Ook de zaterdag?Ook geweest, aanrader!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staan geen openingsuren bij. Ook de zaterdag?Ook geweest, aanrader!
Normaal wel, toen hij de nog beschikbare slots doorstuurde naar mij stonden er ook bij voor een zaterdag.Staan geen openingsuren bij. Ook de zaterdag?
Mijn korting bij Ridley is online 25% (op bepaalde modellen) via benefitsatwork, dus komt zo op € 4124 voor de 105 Di2 en € 5950 voor de Ultegra. Bij X-bikes in Zele inderdaad vaak idd nog goedkoper en toch ook een voorkeur voor een fysieke winkel, was eens van zin om daar langs te gaan.
Hopelijk komt de Aeroad opnieuw in promo want zelf refurbished is er bijna niks af nu, is inderdaad ook wel niet de lichtste fiets in het rijtje. Ik ging er eigenlijk nog vanuit dat die powermeter er nog op zat, maar die lijkt er inderdaad helaas af te zijn nu. Canyon is dan toch wel vrij stevig geprijsd.
Het is eigenlijk als zelfstandige dus eigenlijk kan ik alles kiezen op elk moment kiezen (moet zelf niet in lease vorm), om het administratief eenvoudig te houden misschien wel bij voorkeur binnen de EU blijven en op factuur.
Carbon vs alu wielen is waarschijnlijk wel belangrijk om op te letten?
Ook knappe fietsen! Stonden tot vorige week in promotie
edit: had dit precies beter in het aankoopadvies topic gezet![]()
True, maar het eeuwig probleem bij Cube: beschikbaarheid = de vraag is eerder hoelang je kan wachten als je een Cube wilt hebbenBeter ga je voor een fiets die goedkoper is maar met alu velgen, dan meer betalen voor zozo Carbon wielen.
Met hetgeen wat je uitspaart koop je dan echt goede carbon hoepels.
En die noah, sorry maar…
Voor dat geld koop je die andere fietsen die je linkt. Je moet die litening daar eens naastzetten. Dat is zelfs geen serieuze vergelijking meer…

Giant ga je bij uw fietsmaker ook goedkoper hebben dan de prijs online.
Zal ook wel afhangen welke fiets je juist zoekt.True, maar het eeuwig probleem bij Cube: beschikbaarheid = de vraag is eerder hoelang je kan wachten als je een Cube wilt hebben
EDIT: Ik zie dat ik net hetzelfde zei als hierboven lol. Daarnaast bezit ik zelf de Propel Advanced 1 en zeer tevreden van. Drie foto's als ik hem net binnen had (ondertussen spacers verlaagd en volledig afgesteld + excuses voor mij niet te houden aan de fiets-foto-regels).

Ga je ze testen met dit weer?Northwave Celsius XC Artic GTX gekocht voor een arm en een been, hopelijk nooit meer koude voeten nu

Kan perfect, hier is alles droog. Geen regen te zien vandaag laat staan sneeuwGa je ze testen met dit weer?![]()

Ik heb die ook.Northwave Celsius XC Artic GTX gekocht voor een arm en een been, hopelijk nooit meer koude voeten nu

Soms is het gewoon je lijf....Ik heb die ook.
Tenen vriezen er nog altijd af
Ik denk dat bij mij de maat het probleem is. Dat ik mijn schoenen eigenlijk te klein koop.
Ik kon niet alle maten passen wegens geen voorraad van dat model, maar wel andere.Ik heb die ook.
Tenen vriezen er nog altijd af
Ik denk dat bij mij de maat het probleem is. Dat ik mijn schoenen eigenlijk te klein koop.

Overschoenen en merinowol sokken helpen bij mij veelNorthwave Celsius XC Artic GTX gekocht voor een arm en een been, hopelijk nooit meer koude voeten nu
Tried that vorig weekend, na 5 kilometer was ik al met 2 ijsklompen aan het fietsenOverschoenen en merinowol sokken helpen bij mij veel

Elke VO2max interval is te lang…Hier ook nog een niet Join gebruiker die nog trainingen zelf moet maken. Hoe doen jullie VO2 max intervallen? Lange of korte intervallen? ERG mode of niet?
Hier zijn het vooral de tippen die ik niet echt goed krijg. Handen heb ik nooit last van. Een geluk.Soms is het gewoon je lijf....
Ik fiets in de winter constant met bevroren tenen en vingers. Ik mag de dikste sokken en handschoenen aandoen, maar na een half uurtje fietsen in vriestemperaturen heb ik het gegarandeerd vlaggen.
)Wat voor mijn voeten werkt zijn warmte pads, sinds ik deze gebruik geen koude voeten meer.Hier zijn het vooral de tippen die ik niet echt goed krijg. Handen heb ik nooit last van. Een geluk.
Mijn opstelling is nu:
Voeten: gewone kousen + wind- en waterdichte kousen + plasticzakje erover (niet doen als je zweetvoeten hebt) + koersschoenen + overtrekschoenen.
Benen: beenstukken uit de decathlon (heel goed materiaal) + gewone koersbroek
Bovenlijf: Craft Active Xtreme met col (dat is naast mijn Gabba het beste kledingstuk dat ik heb) + armstukken + gewoon koerstruitje + Castelli Gabba ROS
Handen: Defeet handschoentjes + Specialized handschoenen (ja, twee paar)
Hoofd: Buff + dun mutsje van decathlon + Bontrager dichte helm
Dit is voor -5 tot 2 à 3°C. Boven 0°C moeten de ventilatieritsen aan mijn gabba wel open. Erboven doe ik de armstukken weg en de buff.
Ik heb zelden koud. Enkel mijn voeten blijven een heikel punt, maar ja, dat doet dan een beetje pijn.