Selten
Active member
Top! Dat zal ik eens proberen.Moest je willen upgraden: Stuur zeker eens een mailtje naar Wahoo met de vermelding van uw batterij en je gaat ongetwijfeld een mooie kortingscode krijgen. Ik had die gemaild nadat mijn Wahoo in't wasmachine had gezeten. Na een zware val thuisgekomen met een kapot achterwiel, gescheurde broek en vest en alles in't wasmachine gegooid zonder na te denken, inclusief mijn Wahoo. Mailtje gestuurd of dat nog kon hersteld worden, spel was ook al 5 jaar oud, en als antwoord een coupon van -40% gekregen.
Ik heb nu de Roam, batterij is wel echt uitstekend. Ik verbind de powermeter daaraan, soms mijn HR-monitor en gaat echt heel lang mee. Laadt ook zeer snel op, dus voor bikepacking ook wel de moeite als je even een stopcontact tegenkomt. Enige minpunt, zeker tov de Bolt, is dat de kaart wel echt trager reageert dan vroeger. In- en uitzoomen op die Bolt met Z/W-scherm vond ik zeer reactief en duidelijk, ik merk dat ik daar wat op mijn honger blijf zitten tov. vroeger. Voor de rest wel enorm tevreden, maar dat was ik van de Bolt V1 ook. Uitstekende units wat mij betreft en de (beperkte) knoppen werken uitstekend, zelfs met dikke winterhandschoenen aan. Touchscreen zou ik nooit meer willen op mijn fiets GPS.
Heb je uw mounts moeten aanpassen voor de Roam?