Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Behalve als het regent.Als het kan zou ik opteren voor de 830 of hoger, ik vind het touch screen enorm handig.
Nog niet super veel in felle regen gereden maar bij mij viel dat nog wel goed te bedienen, ook als het nat was (en een groter scherm vind ik ook wel handig).Behalve als het regent.
Of met handschoenen.Behalve als het regent.
Heb de 830 nog steeds brol bij regenOf met handschoenen.
Ik had de 820 met touch screen en knoppen zijn toch handiger.
De 830 zal wel een beter scherm hebben denk ik
En ik vind touchscreen nutteloos, degustibus et coloribusAls het kan zou ik opteren voor de 830 of hoger, ik vind het touch screen enorm handig.
530/830 zijn alleszins goede opties.Bij de 830 kan je een adres ingeven, bij de 530 kan je een plaats op de kaart aanduiden.Maar de 830 heeft ook navigatie zeker hé? Ik weet alleszins uit ervaring dat een 530 zijn “back to start” verschrikkelijk slecht is. En met mijn oriëntatievermogen (~ dat van een dweil) mis ik dat toch wel
830 kan je naar een specifiek zelf ingegeven adres navigeren en heb je een touchscreen.Maar de 830 heeft ook navigatie zeker hé? Ik weet alleszins uit ervaring dat een 530 zijn “back to start” verschrikkelijk slecht is. En met mijn oriëntatievermogen (~ dat van een dweil) mis ik dat toch wel
Ok, dus qua navigatie zelf is dat even slecht830 kan je naar een specifiek zelf ingegeven adres navigeren en heb je een touchscreen.
530 kan je op de kaart aanduiden of gekende punten navigeren en is bediening met toetsen.

Hammerhead Karoo2 is superieur op vlak van navigatie, re-routing, etc. Ook qua user experience ligt die mijlenver voor op concurrentie. Batterijduur is zwakker dan wahoo/garmin, maar nog steeds meer dan voldoende (ca. 10% per uur). Niet onlogisch wegens cpu en vooral het scherm. Dat is groot, met kleur, en heel reactief. Toestel draait op een versie van Android, met ene update elke 2 weken. Ook kan je feature requests doen.In reviews lees ik dat Garmin de beste is qua navigatie, maar in mijn directe omgeving hoor ik net meer mensen die daar niet tevreden over zijn. Vaak vastlopen, route herbereken bij een foute afslag duurt zeer lang...
Iemand die Wahoo en Garmin kan vergelijken obv eigen ervaringen?
Ik ben gewoon op zoek naar een toestel dat de standaard waardes (snelheid, afstand, hartslag,...) op een ordentelijke manier kan weergeven, en navigatie is bij mij ook belangrijk gezien ik wekelijks een route op strava maak en dan in mijn GPS laad.
Het weergeven van profiel en stijgings% tijdens klimmen hebben beide toestellen zie ik, is ook wel een belangrijke.

Dit kan je desnoods ook via de app en doorsturen naar je apparaat bij zowel de 530/830/1030, volgens mij.Met de 830 kan je ook een rondrit laten genereren met het aantal gewenste km.
Hoe zit het met de batterij? Ik heb een 7-tal jaar de Bolt V1 en de batterij begint mij tegen te steken.Ik heb nu enkele weken de wahoo bolt V2. Zeer tevreden over. Die heeft een automatische herleiding naar de route indien je mist of moet omrijden. Tot nu toe die enkele keren het geval was ging dat feilloos. Wat wel ambetant is als je een route hebt maar je start niet aan het begin van de route gaat hij jou niet navigeren naar het dichtstbijzijnde routepunt daar moet je zelf maar naartoe zien te navigeren en dat is een minpunt. Verder eigenlijk niks op te merken aan de wahoo. De app is ook heel duidelijk en je kan via de app heel je toestel instellen zoals je zelf wil. Persoonlijk vind ik dat een voordeel. je hebt een groter scherm met touchscreen op je smartphone. Enig minpuntje is misschien dat de gps echt wel klein is maar eigenlijk wel duidelijk genoeg.
Moest je willen upgraden: Stuur zeker eens een mailtje naar Wahoo met de vermelding van uw batterij en je gaat ongetwijfeld een mooie kortingscode krijgen. Ik had die gemaild nadat mijn Wahoo in't wasmachine had gezeten. Na een zware val thuisgekomen met een kapot achterwiel, gescheurde broek en vest en alles in't wasmachine gegooid zonder na te denken, inclusief mijn Wahoo. Mailtje gestuurd of dat nog kon hersteld worden, spel was ook al 5 jaar oud, en als antwoord een coupon van -40% gekregen.Hoe zit het met de batterij? Ik heb een 7-tal jaar de Bolt V1 en de batterij begint mij tegen te steken.
20% per uur is geen uitzondering. Als ik de specs bekijk, lijkt de batterij niet verbeterd.