Allez tis goed, je hebt me overtuigd17 jaar lid tot vandaag en 2300 post of het legacy forum. Echt nieuw is dat ook niet
Niet iedereen is een super actieve poster.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allez tis goed, je hebt me overtuigd17 jaar lid tot vandaag en 2300 post of het legacy forum. Echt nieuw is dat ook niet
Niet iedereen is een super actieve poster.

3% voordeel is niet 1 kmph voordeel. Totaal niet zelfs. Vermogen en snelheid schalen niet lineair.Er is, hoe vreemd het ook mag klinken wel degelijk een aero benefit gelinkt aan iemand in het wiel hebben voor de persoon op kop. Ik kan het wel niet terugvinden want hoe begin je zoiets te googlen maar ik geloof dat het iets in de lijn van 3% aero voordeel gaf. Dat klinkt als niet veel maar als je 30kph rijdt is dat wel bijna 1kph verschil met dezelfde inspanning.
Voor de Futurumcode is er een Strava challenge lopende, waar ik over kijk?
True, even over het hoofd gezien.3% voordeel is niet 1 kmph voordeel. Totaal niet zelfs. Vermogen en snelheid schalen niet lineair.

Dit is vnl aan hogere snelheid. Tegen de 50km/u zou je effectief voordeel halen uit iemand die achter jou rijdt. De persoon in het wiel zorgt ervoor dat er achter de koprijder minder turbulentie ontstaat.Er is, hoe vreemd het ook mag klinken wel degelijk een aero benefit gelinkt aan iemand in het wiel hebben voor de persoon op kop. Ik kan het wel niet terugvinden want hoe begin je zoiets te googlen maar ik geloof dat het iets in de lijn van 3% aero voordeel gaf. Dat klinkt als niet veel maar als je 30kph rijdt is dat wel bijna 1kph verschil met dezelfde inspanning.
En het was zálig. De ene single na de andere, onder een stralende zonMorgen nog eens een toertocht aan de zee. Altijd leuk, draaien en keren, op en af in de duinen!

Welke regio?En het was zálig. De ene single na de andere, onder een stralende zon![]()
Klinkt als een defective unit.Nog mensen? Lees van de bolt v2 zeer gemengde dingen, anders moet ik eens contact opnemen met de support maar haat zo een dingen.
Wanneer ben je plat gereden? Want als dat in de tijden was dat je nu de gravel neemt dan ga je nog minder lek rijdenSinds ik tubeless heb op mijn gravelbike ben ik aan het twijfelen om mijn koersfiets ook tubeless te zetten.
Vooral tegen lek rijden dan, maar als ik zo eens rond lees valt dat bij velen wel nog vaak tegen aangezien de sealant vaak moeite heeft om gaatjes te stoppen door de hogere bandendruk.
Vorig jaar maar 3x plat gereden en als het toch niet echt helpt dan vind ik het ook wel het geld niet waard of wat vinden jullie?

Tubeless op koersfiets heeft vooral het voordeel van lagere bandendruk, comfortabeler en sneller daardoor.Sinds ik tubeless heb op mijn gravelbike ben ik aan het twijfelen om mijn koersfiets ook tubeless te zetten.
Vooral tegen lek rijden dan, maar als ik zo eens rond lees valt dat bij velen wel nog vaak tegen aangezien de sealant vaak moeite heeft om gaatjes te stoppen door de hogere bandendruk.
Vorig jaar maar 3x plat gereden en als het toch niet echt helpt dan vind ik het ook wel het geld niet waard of wat vinden jullie?
Laatste keer was idd met de winterfiets die nu door de gravel vervangen is.Wanneer ben je plat gereden? Want als dat in de tijden was dat je nu de gravel neemt dan ga je nog minder lek rijden
Mijn winterset is tubeless, zomerset niet
Zoals je zegt werkt tubeless het best bij lagere druk. Dus liefst 28mm banden (of breder) en max 5 bar nodig hebben (afhankelijk van je gewicht).Vooral tegen lek rijden dan, maar als ik zo eens rond lees valt dat bij velen wel nog vaak tegen aangezien de sealant vaak moeite heeft om gaatjes te stoppen door de hogere bandendruk.