Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat het hun zondags groepsritje is dat op bepaald uur start!Kep er daarstraks zien rijden als ik van den bakker terug kwam... donker, gietende regen, 4°C... why would you do that to yourself?![]()
Same. En mijn winterfiets is van gisteren wegHier ook al de hele ochtend naar buiten aan het staren tot de straat wat begint te drogen. Enorme zin om te profiteren van dit winter weer, maar tegen 3u moet ik weg. Time is ticking ..!

. Dat ze nu maar rap die grizl leveren. Had ik hem gehad dan was ik nu weg.
850. Nuja was wel nog in perfecte staat en met goeie dt swiss wielen. Maar meer was er volgens mij niet uit te halen.Hoeveel heb je er uiteindelijk nog voor gevangen? Ik heb hier zelf ook nog een alu'tje staan die eventueel weg mag![]()
Same. En mijn winterfiets is van gisteren weg. Dat ze nu maar rap die grizl leveren. Had ik hem gehad dan was ik nu weg.

Gewoon groepsritje en in de blob de molen laten draaien!@Airjinx nee nee als het vanboven droog is wacht ik wel. Traag op rollen is nog erger dan nat vanonder![]()

Ook geen grizl toch op de baan toertje gedaan. Echt mannen rijden op smalle bandjes zonder profiel.Gewoon groepsritje en in de blob de molen laten draaien!
Natte banen en geen grizl dwingen mij om 3u indoor te rijden.
Liever indoor dan niet rijden! #nevernotriding![]()

Als echt man inhoudt om weer heel uw fiets te kuisen, ketting te kuisen, alles na te lopen en terug te voorzien van smeermiddelen. Nee dan pas ik lieverOok geen grizl toch op de baan toertje gedaan. Echt mannen rijden op smalle bandjes zonder profiel.![]()

.Ik durf mijn endurace af en toe eens in de wax zetten (scholl, een product voor auto’s). Heerlijk hoe lang het frame dan clean blijft.Ik heb mijn Grizl een welverdiende “deep clean” gegeven, ik ga die nu toch wel eventjes proper houden.

Hoe oud is uw tickr?Ik wax alleen mijn benen in de zomer
Morgen toch ook eens de fiets een wasbeurt geven. Had gisteren nog wet live gesmeerd, ketting niet gehoord onderweg maar ziet daardoor wel altijd stukje zwarter
Mijn tickr werkt echt voor geen meter. Vandaag anderhalf uur 225 ...
Ok, maar waar komt het gros van de slijtage vandaan?Hier sla je toch de bal mis hoor.
Uw tandwielen verslijten wel degelijk door uw ketting die begint uit te rekken.
Hoe oud is uw tickr?
Heb je al geprobeerd de contactpunten te kuisen of het batterijtje te vervangen?
Bij mij werkt de tickr voor geen meter op mijn dedicated zwift pc. Op alle andere toestellen en via companion app werkt alles gewoon vlekkeloos. Een zuiver probleem van zwift dus, want hij neemt altijd hetzelfde BT kanaal zijnde 21. Alle andere toestellen pakken een ander kanaal.
In het bedrijf waar ik voor werk werk komen onze producten er in tests ook als beste uit. Vraag het aan al ons labpersoneel en iedereen zegt dat het in de echte wereld nul verschil zal maken. Ergo, scepsis...

Ergens van mei vorig jaarHoe oud is uw tickr?
Heb je al geprobeerd de contactpunten te kuisen of het batterijtje te vervangen?
Bij mij werkt de tickr voor geen meter op mijn dedicated zwift pc. Op alle andere toestellen en via companion app werkt alles gewoon vlekkeloos. Een zuiver probleem van zwift dus, want hij neemt altijd hetzelfde BT kanaal zijnde 21. Alle andere toestellen pakken een ander kanaal.

Ze zijn ook zeker niet slechter heBeter dat dit niet uitlekt zou ik denken
Zou nefast zijn mocht dit openbaar gemaakt worden, zoals op een forum!