De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Hier ook al de hele ochtend naar buiten aan het staren tot de straat wat begint te drogen. Enorme zin om te profiteren van dit winter weer, maar tegen 3u moet ik weg. Time is ticking ..!

Ik had vanmorgen de wekker gezet voor een toertocht met de mtb, maar de wind en de regen tegen de rolluiken heeft mij er van kunnen overtuigen om mij nog eens om te draaien... #niettrotsopmijneigen

Hier ook al de hele ochtend naar buiten aan het staren tot de straat wat begint te drogen. Enorme zin om te profiteren van dit winter weer, maar tegen 3u moet ik weg. Time is ticking ..!
Same. En mijn winterfiets is van gisteren weg 😬😬😬😬😬. Dat ze nu maar rap die grizl leveren. Had ik hem gehad dan was ik nu weg.

Ook geen grizl toch op de baan toertje gedaan. Echt mannen rijden op smalle bandjes zonder profiel. 😅
Als echt man inhoudt om weer heel uw fiets te kuisen, ketting te kuisen, alles na te lopen en terug te voorzien van smeermiddelen. Nee dan pas ik liever :P

Ik wax alleen mijn benen in de zomer :unsure:

Morgen toch ook eens de fiets een wasbeurt geven. Had gisteren nog wet live gesmeerd, ketting niet gehoord onderweg maar ziet daardoor wel altijd stukje zwarter :p

Mijn tickr werkt echt voor geen meter. Vandaag anderhalf uur 225 ...

Ik wax alleen mijn benen in de zomer :unsure:

Morgen toch ook eens de fiets een wasbeurt geven. Had gisteren nog wet live gesmeerd, ketting niet gehoord onderweg maar ziet daardoor wel altijd stukje zwarter :p

Mijn tickr werkt echt voor geen meter. Vandaag anderhalf uur 225 ...
Hoe oud is uw tickr?
Heb je al geprobeerd de contactpunten te kuisen of het batterijtje te vervangen?

Bij mij werkt de tickr voor geen meter op mijn dedicated zwift pc. Op alle andere toestellen en via companion app werkt alles gewoon vlekkeloos. Een zuiver probleem van zwift dus, want hij neemt altijd hetzelfde BT kanaal zijnde 21. Alle andere toestellen pakken een ander kanaal.

Hier sla je toch de bal mis hoor.
Uw tandwielen verslijten wel degelijk door uw ketting die begint uit te rekken.
Ok, maar waar komt het gros van de slijtage vandaan?

Ik vermoed van al de vuiligheid. In zand en modder rijden wordt toch altijd voor gewaarschuwd als nefast voor uw materiaal. Dat lijkt mij heel logisch. En als dan 70%* van de slijtage daar vandaan komt, fuck al de rest dan.

*uit mijn duim gezogen natuurlijk

Daarom dat ik niet erg veel waarde hecht aan een lab test als daar geen rekening mee wordt gehouden. Daarom dat ik de testprocedure vroeg.

In het bedrijf waar ik voor werk werk komen onze producten er in tests ook als beste uit. Vraag het aan al ons labpersoneel en iedereen zegt dat het in de echte wereld nul verschil zal maken. Ergo, scepsis...

Uiteraard zijn we ook de duurste

Hoe oud is uw tickr?
Heb je al geprobeerd de contactpunten te kuisen of het batterijtje te vervangen?

Bij mij werkt de tickr voor geen meter op mijn dedicated zwift pc. Op alle andere toestellen en via companion app werkt alles gewoon vlekkeloos. Een zuiver probleem van zwift dus, want hij neemt altijd hetzelfde BT kanaal zijnde 21. Alle andere toestellen pakken een ander kanaal.

Veel voorkomend probleem bij de Tickr blijkbaar, blijkt gewoon het beste te werken via ANT+.

In het bedrijf waar ik voor werk werk komen onze producten er in tests ook als beste uit. Vraag het aan al ons labpersoneel en iedereen zegt dat het in de echte wereld nul verschil zal maken. Ergo, scepsis...

Beter dat dit niet uitlekt zou ik denken :P
Zou nefast zijn mocht dit openbaar gemaakt worden, zoals op een forum!

Hoe oud is uw tickr?

Ergens van mei vorig jaar
Heeft eigenlijk nooit goed gewerkt maar wordt alleen maar erger. Mss omdat ik dikker ben geworden :lol:

Beter dat dit niet uitlekt zou ik denken :p
Zou nefast zijn mocht dit openbaar gemaakt worden, zoals op een forum!
Ze zijn ook zeker niet slechter he :)

Beetje praat in de lijn van 'op onze shimano cassette moet een shimano ketting' terwijl iedereen weet dat het geen moer uit maakt (pre 12-spd)

Terug
Bovenaan