De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Maar serieus ofwa?
Jezus christus… Dat ze hun bucht maar houden dan. Dacht een paar artikels te scoren met lichte korting.
Veiligen zijn toch bijna altijd te mooi om waar te zijn. Alleen goed voor opkopers die er nadien nog dik aan kunnen verdienen. Helaas want er staan een aantal mooie fietsen bij!

Veiligen zijn toch bijna altijd te mooi om waar te zijn. Alleen goed voor opkopers die er nadien nog dik aan kunnen verdienen. Helaas want er staan een aantal mooie fietsen bij!
Vooral dan op de grotere loten.

Individuele items gaan veel te duur verkocht worden want je moet idd alle prijzen x1,42 (als ik goed reken) doen ongeveer voor btw en kosten.

Toevallig ben ik op de hoogte, en het faillisement is in dit geval geheel te danken aan een nalatige boekhouder.
Geheel is natuurlijk ook veel gezegd want als zaakvoerder stel jij iemand aan en ben jij verantwoordelijk voor het controleren en goedkeuren van zijn werk. Ik pluis alles uit en probeer er het nodige over op te zoeken en of te begrijpen en heb zo toch al aanpassingen laten doen of fouten laten rechtzetten. Dat hoort er gewoon bij als ondernemer.

Geheel is natuurlijk ook veel gezegd want als zaakvoerder stel jij iemand aan en ben jij verantwoordelijk voor het controleren en goedkeuren van zijn werk. Ik pluis alles uit en probeer er het nodige over op te zoeken en of te begrijpen en heb zo toch al aanpassingen laten doen of fouten laten rechtzetten. Dat hoort er gewoon bij als ondernemer.
Voor zover ik weet is het probleem wel degelijk meermaals aangekaart geweest bij de boekhouder, maar goed, gedane zaken.. Jammer dat een zaak zo de fles op moet gaan.

Maar goed je neemt een boekhouder onder de arm net omdat je als ondernemer geen kaas hebt gegeten van boekhouding.
Net om u te ontlasten.

Als je alles zelf moet uitzoeken en doen dan heb je een onderneming genaamd een boekhoudkantoor.
Boekhouder is een beschermd beroep. Je zou toch verwachten dat je op die mens kan rekenen.

Dat is inderdaad gewoon flagrant liegen.. "gewoon teveel brillen
Flagrant liegen. Je mag gerust mijn 2dehands beoordelingen eens bekijken. Ik had er zelfs nooit op gelet. Als er iemand is die zorgt dat alles in orde is voor ik iets verkoop ben ik het wel.

Maar kan dat zelfs afbreken? Ik versta er niks van, die bril is nooit gevallen en ligt al een jaar aan de kant. Ik zie juist dat op mijn laatste foto waar ik hem draag dat dat stuk ook ontbreekt 😂. Zal dan vuilbak worden voor het frame en de lens apart verkopen. Verklaart ook veel waarom ik nog geen reactie gekregen had erop, ik vond het al raar.

Op nog geen 1000 km al 3x lek. Zowel voor of achter. Buitenband is continental grandprix, aanraders voor lekbestendigere varianten?

En née geen nieuwe fiets of andere velgen.

:unsure:

Er staat echt een pák materiaal tussen aan belachelijke openingsprijzen alvast. Met een klein beetje chance kan je daar links of rechts misschien wel leuke zaakjes doen met een lot/item dat door de mazen van de netten glipt... realistisch gezien gaat het grootste deel wel aan min of meer correcte prijzen buiten gaan vermoed ik maar toch. Ik ga misschien wel een paar dingen een beetje in het oog houden.
Om te kopen, volledig akkoord. Maar het ging hier dacht ik over de zaak overnemen. Dat is toch nog iets anders.

Amai 2 overleden, hadden er ook 3 kunnen zijn. Jeetje - impact van corona op de harten?

Amai 2 overleden, hadden er ook 3 kunnen zijn. Jeetje - impact van corona op de harten?

Of den bal is wat aan het doorslaan van wat we van ons lijf verwachten. Sportinflatie noem ik het.

Als je 15j geleden een marathon had gelopen kon je daar 3 opeenvolgende familiefeesten het mannetje mee zijn. Nu word je gewoon uitgelachen door de opa wiens kleinzoon hem een ganse marathon des sables heeft gedragen.

Ik weet niet of corona daar iets mee te maken heeft. Ik denk eerder gewoon toeval en pech. Bijna 15000 deelnemers, jong en oud, getraind en ongetraind. En dan in peloton de hellingen op, dan ga je al snel boven uw limiet rijden.

Of den bal is wat aan het doorslaan van wat we van ons lijf verwachten. Sportinflatie noem ik het.

Als je 15j geleden een marathon had gelopen kon je daar 3 opeenvolgende familiefeesten het mannetje mee zijn. Nu word je gewoon uitgelachen door de opa wiens kleinzoon hem een ganse marathon des sables heeft gedragen.
Je klinkt als iemand die zelf pas een marathon heeft gelopen maar er moeilijk over kan opscheppen!
Nee, maar je kan zeker wel gelijk hebben. Overaanbod aan allerhande apps die trainingsschema's uitspugen - zijn mensen wel waakzaam genoeg over de impact van die trainingen?

Pas terug van een ritje naar de voet van de Koppenberg. Je hartslag gaat al 10 tellen extra als je dat ding ziet liggen. En dan nog eens al dat volk op de baan. Zorgt toch ook voor extra stress. Zou niks voor mij zijn die rotte kasseihellingen. Ik denk dan ook dat mijn fiets gaat breken terwijl je daar over bolt.

Mag je trouwens op het parcours als niet-deelnemer? Niet dat ik dat van plan was maar vroeg het mij af. :unsure:

Terug
Bovenaan