Mr. SLASH
Active member
Vergeet niet dat je bij quadlock ook een case van quadlock voor je gsm nodig hebt.Bedankt. Dan koop ik een Quadlock. Er zijn wel veel modellen van €20-€30-€40 dus ik zie wel welke ik koop.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vergeet niet dat je bij quadlock ook een case van quadlock voor je gsm nodig hebt.Bedankt. Dan koop ik een Quadlock. Er zijn wel veel modellen van €20-€30-€40 dus ik zie wel welke ik koop.
Ik heb dat ooit nog gehad voor een iPhone 4 ofzo, toen vond ik die case zo stervensduur (€30 was dat ongeveer), maar toen was zo’n iPhone ook maar dik €400. Tegenwoordig kosten ze €35, maar een nieuwe iPhone gaat los boven de €1200. En een simpel covertje van Apple is ook al €59.Vergeet niet dat je bij quadlock ook een case van quadlock voor je gsm nodig hebt.

ik heb dit uit mijn analen gevist, toen dat ook continu beweerd werd door iemand uit de ploeg. Hij had net een Addict RC gekocht en zei dat zijn oude Ultimate daarmee vergeleken aanvoelde als een wet noodle. Het zijn modellen van een paar jaar oud (incl aerobonkers en een kneiterharde alu critbike), maar dit bewijst wel het tegendeel.

Fat chance, ik meen mij te herinneren dat íemand hier nog niet zo lang geleden zei dat hij niet had verwacht dat het verschil kwa gevoel zo groot zou zijnWaarschijnlijk was uw endurace net zo stijf als is super6, maar kom ik hem halen en geef ik uw uw endurace dan terug?![]()

Toevallig iemand nog een kortingscode voor futurumshop op overschot die hij/zij niet meer gaat gebruiken?![]()
Fat chance, ik meen mij te herinneren dat íemand hier nog niet zo lang geleden zei dat hij niet had verwacht dat het verschil kwa gevoel zo groot zou zijn![]()

20euro korting: NKC-7d4HcToevallig iemand nog een kortingscode voor futurumshop op overschot die hij/zij niet meer gaat gebruiken?![]()
Zal wel een reden hebben dat ze failliet zijn, best van afblijven zou ik zeggenVeiling van een failliete fietswinkel in Beveren. Misschien wil er iemand een zaakje doen?
Producten zijn niet slecht omdat de persoon incapabel is/ongeluk heeft gehad/een businessplan verkeerd heeft ingeschat /...Zal wel een reden hebben dat ze failliet zijn, best van afblijven zou ik zeggen
Ik zou niet zeggen versnelt zonder moeite. Maar qua versnellen toch echt wel moeiteloos.
Ja jongensZal wel een reden hebben dat ze failliet zijn, best van afblijven zou ik zeggen
Wat een waardeloze post alweer.Zal wel een reden hebben dat ze failliet zijn, best van afblijven zou ik zeggen

Een stukje montuur in het verlengde van de neusbrug lijkt aan 1 kant te ontbreken?
Gewoon wegens teveel brillen mag die weg.
Dat is inderdaad gewoon flagrant liegen.. "gewoon teveel brillen"Een stukje montuur in het verlengde van de neusbrug lijkt aan 1 kant te ontbreken?
En zeker omdat er velen de btw/veilingskost er vergeten bijtellen op hun bod. En achteraf verschieten.
Er staat echt een pák materiaal tussen aan belachelijke openingsprijzen alvast. Met een klein beetje chance kan je daar links of rechts misschien wel leuke zaakjes doen met een lot/item dat door de mazen van de netten glipt... realistisch gezien gaat het grootste deel wel aan min of meer correcte prijzen buiten gaan vermoed ik maar toch. Ik ga misschien wel een paar dingen een beetje in het oog houden.
Defect is die bril niet.Zou ik idd niet omschrijven als 100% perfecte staat maar eerder als defect dus daarom gratis mee te nemen.
BTW bijtellen? Moet je op dat bod nog extra BTW betalen?En zeker omdat er velen de btw/veilingskost er vergeten bijtellen op hun bod. En achteraf verschieten.
Eerst btw, dan veilingkosten en dan btw op de veilingkostenDefect is die bril niet.
Alleen niet in 100% goeie staat gezien de rechtkant van de neusbrug afgebroken is. Als iemand daar geen probleem mee heeft is er geen probleem zeker.
Al is het zoekertje misleidend.
BTW bijtellen? Moet je op dat bod nog extra BTW betalen?