Mike Pence is geen media (als hij al zou hebben opgeroepen). Het feit dat je dit stukje fake news aanhaalt, bewijst net wat ik bedoel: dat er evenveel mensen beïnvloed worden door linkse als door rechtse media.Kijk is niet omdat je een column gaat presenteren wat terug door media is aangebracht dat dit mijn punt weerlegt. Als je niet de laatste maanden hebt aangevoeld/gezien dat Trump veel meer als de bad guy is neergezet geworden, dan heb je niet opgelet. Btw Mike Pence kan je ook in je rechter kolom toevoegen als vice president 4 jaar geleden, nu heeft hij opgeroepen om voor Harris te stemmen. Wil maar zeggen dat zo een overzicht heel summier is en je naar de realiteit moet kijken. En media is 1 van de grootste schuldigen door geen neutrale verslaggeving aan de dag te leggen waarmee je de angel uit het wij tegen zij verhaal haalt.
Ik probeer net aan te geven dat je wel kunt 'aanvoelen' dat Trump veel meer als bad guy is neergezet, maar misschien is dat gewoon niet waar? Misschien is dat omdat je heel selectief een paar artikels hebt gezien waaruit je dat opmaakt, en de andere artikels die het omgekeerde beweren, niet opmerkt? Zeker als je ziet hoe die verdeling tussen links en rechts is, moet je toch toegeven dat het niet "allemaal tegen Trump" is?