NemesisBE
Well-known member
Speciale grafiek. Of in elk geval speciale aanduidingen.Inderdaad, ook interessante evolutie:
![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Speciale grafiek. Of in elk geval speciale aanduidingen.Inderdaad, ook interessante evolutie:
![]()

Trump was heel zichtbaar, Harris was dat veel minder vond ik. Het draait allemaal om de show en een bekend gezicht.
Benieuwd of hij het probleem in Oekraïne zo snel kan beëindigen dan hij heeft staan verkondigen...
Ja, dit hé. Ik vind het al zeer verontrustend om hier in België gastjes tegen te komen, hoop en al 12 jaar, die Trump de max vinden. Hoe komen die er bij? Er wordt gewoon heel veel ingezet op sociale media, zelfs onze kinderen komen er mee in aanraking.![]()
Het idee dat jongeren progressief of links zijn kan ook de vuilbak in. Jonge mannen zijn van D+15 in 2020 naar R+13 in 2024 gegaan. Bij jonge vrouwen ook een duidelijke shift al is die wel maar half zo groot, van D+32 naar D+18.
Waanzinnige shift eigenlijk waarvan ik denk dat die voor een zeer groot deel aan sociale media valt toe te schrijven, zeker kijkende naar de gender divide.
Wanneer dat gebeurt zonder leugens en onzin wil ik dat nog begrijpen, maar je kunt het toch moeilijk een verademing noemen wanneer iemand zo vaak liegt en onzin verkoopt?Trump komt ook gewoon authentiek over.
Hij zegt gewoon wat hij denkt, zonder filter.
Is een verademing tov veel politici, incl Harris, wiens antwoorden en houding gewoon erg gemaakt en politiek over komt.
Wanneer dat gebeurt zonder leugens en onzin wil ik dat nog begrijpen, maar je kunt het toch moeilijk een verademing noemen wanneer iemand zo vaak liegt en onzin verkoopt?
Wat het extra schrijnend maakt imo.Het is gewoon één van de vele elementen die ervoor zorgen dat dat voor veel mensen niet uitmaakt.
Wat het extra schrijnend maakt imo.
De doorzettingskracht dat die man heeft is wel fenomenaal. 2 moordaanslagen , een resem aan rechtzaken, de media die dagelijks op z'n kap zit. He is still standing.Ik denk ook dat we het moment, de reactie en het iconische karakter van deze foto toch ook niet mogen onderschatten. Hier heeft Trump echt wel geniaal gereageerd en bliksemsnel de PR waarde kunnen inschatten. Voor een aanslag op een president is deze toch ook wel heel snel op de media achtergrond verdwenen trouwens.
![]()

Dit x1000.Trump heeft gewoon gelijk als hij zegt dat hij morgen op een kruispunt iemand kan doodschieten en het niet zou uitmaken.
En daar heeft niemand een antwoord op en de kiezer geeft hem gelijk.
Dat toont hoe slecht deze ook het alternatief inschat.
Ik weet niet in welke context hij dit gezegd heeft, want hoezo zou het niet uitmaken wanneer hij iemand doodschiet?Trump heeft gewoon gelijk als hij zegt dat hij morgen op een kruispunt iemand kan doodschieten en het niet zou uitmaken.
En daar heeft niemand een antwoord op en de kiezer geeft hem gelijk.
Dat toont hoe slecht deze ook het alternatief inschat.
Fixed.Trump komt ook gewoon als de master villain over.
Hij zegt gewoon wat hij denkt, zonder fatsoen of fact-checking of in te zitten over de gevolgen (voor een ander). Doet gewoon wat hij wilt, overtredingen incluis waarvoor hij zich dient te verantwoorden. Daarna bestempel je de andere partij als 'evil and enemy', beloof je je kiespubliek dezelfde rijkdom (in de achtergrond staat de rijkste man ter wereld met geld te strooien), spiegel je hen 'the American dream' voor en hetzelfde kiespubliek duwt je opnieuw The White House in waar je de komende tijd (onderzoeken naar) je overtredingen teniet kan doen. De rest van zijn grootheidswaanzin zien we dan later wel (of niet).
Is hallucinant tov veel politici, incl Harris, van wiens antwoorden en houding je het niet koud of warm krijgt, maar die op een meer genuanceerdere manier aan politiek doen. Maar de luidste roeper geniet vandaag de voorkeur en is de winnaar. Zoveel is duidelijk.
Wat het extra schrijnend maakt imo.

Dat is een uitspraak uit de campagne van 2016.Ik weet niet in welke context hij dit gezegd heeft, want hoezo zou het niet uitmaken wanneer hij iemand doodschiet?
Maar los daarvan gaan we toch niet ontkennen dat Trump een hoop leugens en onzin vertelt. Daar hoeven we niet elke uitspraak voor na te checken he.
"I could stand in the middle of Fifth Avenue and shoot somebody, and I wouldn't lose any voters, OK?" Trump remarked at a campaign stop at Dordt College in Sioux Center, Iowa. "It's, like, incredible."
Ahja, juist. Ik herinner het me weer.Dat is een uitspraak uit de campagne van 2016.
Ik weet niet in welke context hij dit gezegd heeft, want hoezo zou het niet uitmaken wanneer hij iemand doodschiet?
Maar los daarvan gaan we toch niet ontkennen dat Trump een hoop leugens en onzin vertelt. Daar hoeven we niet elke uitspraak voor na te checken he.