De VS heeft gekozen: Trump stelt kabinet samen

Dat kunnen factoren zijn, maar de hoofdreden is volgens mij dat ze gewoon ongelooflijk onbetrouwbaar overkomt, vaak rond de pot draait en te onbekend was/is. Trump is duidelijk, al liegt hij ook even duidelijk, maar dat blijkt te verkopen.
Dat overdreven woke gedoe en de diversity policies in de VS is ook iets waar velen zich tegen afzetten. Obama heeft tijdens zijn campagne nooit zijn huidskleur als thema gebruikt. Obama was een presidentskandidaat. Harris een zwarte (?) vrouw die president wou worden. Net zoals Hillary een vrouw was die president wou worden. Dat werkt niet. Mensen kijken daar door.

:crazy:

In een verkiezing tegen een racistische, misogynistische, corrupte, frauderende, leugenachtige, huichelachtige bullebak is het Harris die verliest omdat ze ongelooflijk onbetrouwbaar overkomt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat overdreven woke gedoe en de diversity policies in de VS is ook iets waar velen zich tegen afzetten. Obama heeft tijdens zijn campagne nooit zijn huidskleur als thema gebruikt. Obama was een presidentskandidaat. Harris een zwarte (?) vrouw die president wou worden. Net zoals Hillary een vrouw was die president wou worden. Dat werkt niet. Mensen kijken daar door.
Dit is toch gewoon niet waar. Zie oa

In 2016 van Clinton, en nu van Harris. 2020 is ie verloren van Biden.
Jamaar volgens Trump heeft hij in 2020 ook gewonnen hee. Waardoor hij eigenlijk niet had kunnen winnen vandaag want illegaal, maar soit.

Nuja hij won wel van vrouwen als Nikki Haley en wie weet ik nog. Want de Republikeinen hadden wel primaries, itt de Democraten.

Pfff, nog es 4 jaar die oranje bejaarde. Arme Oekraine, arme westerse beschaving.

Maar ja, mss goed voor Europa om zelf onze boontjes es te beginnen doppen.

Als je de docu had bekeken. Kwam de slag heel hard aan.
Vraag me af hoe biden nu over denken ?
Want tis toch door zijn partij dat hij niet mocht opkomen.
1 - Biden wou niet opstappen. Ze hebben hem gedwongen.
2 - Biden heeft altijd gezegd dat hij de enige was die Trump kon verslaan (ook met de slechte pollcijfers van eerder dit jaar).

Ik denk dat hij idd vooral heel teleurgesteld zal zijn. Hopelijk kan hij er toch ergens vrede mee nemen voor de weinige tijd die hem nog zal resten op deze planeet.

Terug
Bovenaan