Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou hij het erg vinden dat hij enkel kan winnen van een vrouw en nooit van een man?Trump, de meest misogyne president uit de geschiedenis, wint 2x van een vrouwelijke tegenkandidaat. The irony.
Dat kunnen factoren zijn, maar de hoofdreden is volgens mij dat ze gewoon ongelooflijk onbetrouwbaar overkomt, vaak rond de pot draait en te onbekend was/is. Trump is duidelijk, al liegt hij ook even duidelijk, maar dat blijkt te verkopen.
Dat overdreven woke gedoe en de diversity policies in de VS is ook iets waar velen zich tegen afzetten. Obama heeft tijdens zijn campagne nooit zijn huidskleur als thema gebruikt. Obama was een presidentskandidaat. Harris een zwarte (?) vrouw die president wou worden. Net zoals Hillary een vrouw was die president wou worden. Dat werkt niet. Mensen kijken daar door.

Als je het ideetje in zijn hoofd steekt waarschijnlijk wel.Zou hij het erg vinden dat hij enkel kan winnen van een vrouw en nooit van een man?
Zou hij het erg vinden dat hij enkel kan winnen van een vrouw en nooit van een man?

Dit is toch gewoon niet waar. Zie oaDat overdreven woke gedoe en de diversity policies in de VS is ook iets waar velen zich tegen afzetten. Obama heeft tijdens zijn campagne nooit zijn huidskleur als thema gebruikt. Obama was een presidentskandidaat. Harris een zwarte (?) vrouw die president wou worden. Net zoals Hillary een vrouw was die president wou worden. Dat werkt niet. Mensen kijken daar door.
In 2020 toch gewoon van een man?![]()
In 2016 van Clinton, en nu van Harris.
Jamaar volgens Trump heeft hij in 2020 ook gewonnen hee. Waardoor hij eigenlijk niet had kunnen winnen vandaag want illegaal, maar soit.In 2016 van Clinton, en nu van Harris. 2020 is ie verloren van Biden.
kay-gell maakt de grap dat in 2020 Trump eigenlijk ook gewonnen had. Van Biden.

Heb hem niet in het witte huis gezien. Zal mij miskeken hebben.![]()

Als je de docu had bekeken. Kwam de slag heel hard aan.Zaal die Harris geboekt had loopt leeg.
Hillary Clinton flashback.
Is slecht nieuws voor eu. Ze zullen nog meer geld inpompen in ukr.Pfff, nog es 4 jaar die oranje bejaarde. Arme Oekraine, arme westerse beschaving.
Maar ja, mss goed voor Europa om zelf onze boontjes es te beginnen doppen.
Als er een definitieve uitslag gekend is voor de lunch op woensdag, eet ik mijn muts op.
1 - Biden wou niet opstappen. Ze hebben hem gedwongen.Als je de docu had bekeken. Kwam de slag heel hard aan.
Vraag me af hoe biden nu over denken ?
Want tis toch door zijn partij dat hij niet mocht opkomen.