{BK}Black Devil
Well-known member
Ik wacht nog op meer duidelijk in Georgia en Pennsylvania.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou Harris verkozen zijn als er voorverkiezingen waren ?We kunnen al aan de analyses beginnen. Voor mij is dit gewoon een big failure van de Dems en vooral de schuld van Biden die er voor gezorgd heeft dat er nauwelijks tijd was voor een betere kandidaat. Ook is America duidelijk nog niet klaar voor een vrouwelijke én zwarte president, ongeacht de tegenstander. Dat ze ooit een zwarte president hadden was al een mirakel maar Obama was dan ook een uitzonderlijk sterke kandidaat. Harris daarentegen..
Neen, omdat ze dan niet op de ballot had gestaan vandaag. 100% zeker.Zou Harris verkozen zijn als er voorverkiezingen waren ?
We kunnen al aan de analyses beginnen. Voor mij is dit gewoon een big failure van de Dems en vooral de schuld van Biden die er voor gezorgd heeft dat er nauwelijks tijd was voor een betere kandidaat.
Ook is America duidelijk nog niet klaar voor een vrouwelijke én zwarte president, ongeacht de tegenstander. Dat ze ooit een zwarte president hadden was al een mirakel maar Obama was dan ook een uitzonderlijk sterke kandidaat. Harris daarentegen..
Nooit of tee nimmer, zij was onzichtbaar en niet populair. Zelfs met dit zwakke resultaat was iedereen al verbaasd dat ze zo goed campagne heeft gevoerd.Zou Harris verkozen zijn als er voorverkiezingen waren ?
Dat kunnen factoren zijn, maar de hoofdreden is volgens mij dat ze gewoon ongelooflijk onbetrouwbaar overkomt, vaak rond de pot draait en te onbekend was/is. Trump is duidelijk, al liegt hij ook even duidelijk, maar dat blijkt te verkopen.We kunnen al aan de analyses beginnen. Voor mij is dit gewoon een big failure van de Dems en vooral de schuld van Biden die er voor gezorgd heeft dat er nauwelijks tijd was voor een betere kandidaat. Ook is America duidelijk nog niet klaar voor een vrouwelijke én zwarte president, ongeacht de tegenstander. Dat ze ooit een zwarte president hadden was al een mirakel maar Obama was dan ook een uitzonderlijk sterke kandidaat. Harris daarentegen..
De grootste fout is Biden die niet opzij is gestapt bij de primaries. Met zo'n late terugtrekking was een andere kandidaat dan Harris weinig realistisch denk ik, zowel voor de praktische kant (e.g. campagnewetgeving) als voor de interne verdeeldheid bij de Democraten.Neen, omdat ze dan niet op de ballot had gestaan vandaag. 100% zeker.
Ik denk dat dit de grote fout was, dat ze die stap overgeslaan hebben en haar gekroond hebben. Zwart/vrouw zal wel iets van invloed gehad hebben maar ik ben er van overtuigd dat dat niet beslissend is.
Als ze dit toch doet nadat er eerder gezegd is geweest dat ze niet meer zou spreken vanavond dan betekent dit toch wel dat ze de nederlaag zal toegeven. :/Harris onderweg om te speechen dixit VTM
Als ze dit toch doet nadat er eerder gezegd is geweest dat ze niet meer zou spreken vanavond dan betekent dit toch wel dat ze de nederlaag zal toegeven. :/
Ik geloof inderdaad dat dit meegespeeld kan hebben, maar niet in die mate dat ze zou verliezen mocht ze een sterke kandidate zijn geweest met sterke, simpele punten. In mijn ogen is zij een uitstekend politicus en staatspersoon en zou zij ook een zeer goede president zijn om de lopende zaken te regelen, maar zij is niet iemand die van nature charme uitstraalt en weet hoe ze mensen aan haar moet binden.Dat kunnen factoren zijn, maar de hoofdreden is volgens mij dat ze gewoon ongelooflijk onbetrouwbaar overkomt, vaak rond de pot draait en te onbekend was/is. Trump is duidelijk, al liegt hij ook even duidelijk, maar dat blijkt te verkopen.
Dat overdreven woke gedoe en de diversity policies in de VS is ook iets waar velen zich tegen afzetten. Obama heeft tijdens zijn campagne nooit zijn huidskleur als thema gebruikt. Obama was een presidentskandidaat. Harris een zwarte (?) vrouw die president wou worden. Net zoals Hillary een vrouw was die president wou worden. Dat werkt niet. Mensen kijken daar door.
Al eerder gebeurd door haar campagne leider.Ofwel om de mensen naar huis te sturen en te wachten op de tellingen.
Al eerder gebeurd door haar campagne leider.

Georgia is voor Trump volgens cnn
Die hem vervolgens in januari als President gaat verklaren ook...Trump, de meest misogyne president uit de geschiedenis, wint 2x van een vrouwelijke tegenkandidaat. The irony.