Film De "Versus" thread.

Hay Ho vs New York New York


  • Totaal aantal stemmers
    21
Lol, ik zie inderdaad dat dien strawpoll niet werkt. @DaFreak, wat voor ne rommel hebt gij ons gegeven? :laugh:
misschien good old "doodle" gebruiken?

is in principe meer voor evenemten, maar who cares, kan perfect ook voor film keuzes gebruikt worden imo
 
Jullie hebben gewoon die poll kapot gemaakt door op Aliens te stemmen ipv op Alien. Die strawpoll wou liever niks bijhouden dan de verkeerde te laten winnen.

Ik vind Aliens ook nog geweldig hoor.
 
Jullie hebben gewoon die poll kapot gemaakt door op Aliens te stemmen ipv op Alien. Die strawpoll wou liever niks bijhouden dan de verkeerde te laten winnen.

Ik vind Aliens ook nog geweldig hoor.
Ela ela ik heb op Predator gestemd.
 
Thx,

ik heb alvast op ALIENS geklikt op uw link, maar mijn vote wordt precies niet bijgehouden. want bij het overzicht na het voten krijg ik 0 votes overal te zien... is dit normaal?
en als ik dan opnieuw probeer krijg ik "you already voted"... ?

ik heb alvast een ideetje voor volgende "strawpoll" :) volgende week.
Dolph Lundgren vs Timothee Chalamet. Uuuuuhu. I see you @TRUMP.

Strawpoll lijkt idd niet echt te werken. Anders gewoon hier threads maken en telkens de voorgaande linken?
 
Allemaal liggen neuten maar oplossingen aanreiken? Ho maar! ;p


Kunt het nog wat mooier maken met thema indeling prolly


vergeet strawpoll, https://www.poll-maker.com/ is our new best friend!

en bonus, bij deze kunt ge precies zoveel stemmen als ge wilt. Dus als het huidige resultaat u niet aanstaat... Vote wars!
 
Laatst bewerkt:
Alien.
Is een van de eerste, misschien de eerste, horrorfilms met een monster in de ruimte, dat visueel zo goed gebracht is.
43j later en geen spat verouderd.
De opbouwende suspense hield me als kind gekluisterd aan het scherm. Een enorm iconische scene en monster.
Aliens ging de goede kant uit met de actie en is de discussie waard van welke nu de beste is van de twee, maar het origineel van eender welke film draag ik altijd een warm hart toe, omdat het de eerste bedenksel is. Een vervolg is wat veranderen, maar er blijven zaken hetzelfde.
 
Ik was als 7 of 8 jarige snotneus al fan van Alien puur op het design van dat prachtig beest alleen al. En nog meer dan de Alien, is Ripley, een echt deftige geschreven vrouwelijke protagonist. Om dan nog te zwijgen over de hele subtext van de film. Aliens tho.. als vervolg, doet enkel Godfather 2 beter? Laatste weken hoop Tarantino interviews aan het afschuimen en kwam deze recent nog tegen.


Geen fan van Avatar, maar met deel 2 tegen het einde van dit jaar en Cameron \zijn sequels.. ik zal hem toch maar weer gaan zien in de cinema.
 
Van de 2 is Alien voor mij overduidelijk de betere film, strakker geregisseerd, designed, geschreven, en gewoon de "originator".
Aliens 2 is wel veruit plezanter en oneindig meer bekijkbaarder.

Maar als ik kan kiezen zal effectief altijd Predator opzetten :love:.


43j later en geen spat verouderd.
Do not agree
Verschrikkelijk goed bewaard gebleven, en ziet er nog steeds fingerlicking good en origineel uit. Maar er zijn redelijk wat momenten dat de film gedateerd uitziet, met de exterior space ship shots op stip.


als vervolg, doet enkel Godfather 2 beter?
Bruh... T2, Indy, Spidey 2, Evil Dead 2, Star Wars ep 5, Mad Max 2 en dan nog es met 4


Geen fan van Avatar, maar met deel 2 tegen het einde van dit jaar en Cameron \zijn sequels.. ik zal hem toch maar weer gaan zien in de cinema.
Cameron heeft ons nog steeds geen enkele reden gegeven om een nieuwe film van hem niet in de cinema te gaan zien...


Allemaal liggen neuten maar oplossingen aanreiken? Ho maar! ;p

Tis een forum, neuten is de modus operandi :unsure:.
En MERCI FREAKSKE!!! :love:
 
Bruh... T2, Indy, Spidey 2, Evil Dead 2, Star Wars ep 5, Mad Max 2 en dan nog es met 4
Nope, nope, noope en Fury Road is al eerder een pure reset. Allen zeker goeie films tussen maar geen enkele kan tippen qua gewicht als vervolg, aan Aliens. Zelfs mijn o zo geliefde T2 niet. En Avatar was voor mij toch wel Cameron zijn eerste grote misser, niet dat True Lies fantastisch was.
 
Nope, nope, noope en Fury Road is al eerder een pure reset. Allen zeker goeie films tussen maar geen enkele kan tippen qua gewicht als vervolg, aan Aliens. Zelfs mijn o zo geliefde T2 niet.
Allez serieus, T2 en Star Wars ep 5 dragen toch echt wel hetzelfde gewicht als ne Aliens hoor... als zelfs niet meer!!

En Avatar was voor mij toch wel Cameron zijn eerste grote misser,
Geen geweldige film, maar bij zijn release ab-so-luut de moeite om voor naar de cinema te trekken met zijn 3D... zelfs nu nog denk ik.

niet dat True Lies fantastisch was.
OK nu zijt ge gewoon ruzie aan het zoeken :angry:.
Vechten?
 
Ik zeg al lang da'k de og Star Wars nogs ga herbekijken, maar de reden waarom die serie mij nooit heeft weten grijpen is omda'k Alien eerst heb gezien :p

Mandalorian en Rogue one zijn wel de shit tho.
OK nu zijt ge gewoon ruzie aan het zoeken :angry:.
Vechten?
Weet ge, ik ben meer een loper. Ma wel dikke punten voor Jamie <3
 
Laatst bewerkt:
  • Grrr
Waarderingen: Lint
Dus 20% gelooft dat Prudeetor een betere actie film is dan Aliens. OF HEEFT LINT 11 KEER ZELF GESTEMD? Wie zal het zeggen(ik zeg het hier, goddamn fisticuffs @Lint )

results.png


@TRUMP floor is all yours baby.
 
Dus 20% gelooft dat Prudeetor een betere actie film is dan Aliens. OF HEEFT LINT 11 KEER ZELF GESTEMD? Wie zal het zeggen(ik zeg het hier, goddamn fisticuffs @Lint )

results.png


@TRUMP floor is all yours baby.
Daar staat wel 31% hoor :unsure:.
En ik heb veel meer dan 11 keer gestemd :eviltongue:
 
Terug
Bovenaan