Tja, als je een grapje maakt tegen een narcist, daar kunnen ze niet mee lachen.Haha die Oli zijne kop als Amelie zei: het lief van![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, als je een grapje maakt tegen een narcist, daar kunnen ze niet mee lachen.Haha die Oli zijne kop als Amelie zei: het lief van![]()
Dat Annelien het daar 13 (!) jaar mee heeft kunnen volhouden...Amelie is wel leuk.
"Omar's liefje" en dan den Oli "dat is niet grappig".
Duts

Dat Oli en Omar zo goed overeen komen verbaast niet. Het zijn toch wel twee blaaskaken he.
En dan na de ronde tafel doet hij alsof het hem niet echt raakt zo, terwijl hij daar héél duidelijk met waterige ogen zat.
Is dit sarcasme of het account van Oli?Vond dat persoonlijk niet bepaald grappig en eerder denigrerend. Compleet misplaatst, zeker op TV. Amelie is bovendien ook totaal niet grappig vind ik!
Je kan toch niet ontkennen dat dat een denigrerende opmerking was.Is dit sarcasme of het account van Oli?
Goh, na Oli zijn denigrerende opmerking tegen Lyn'tje in 1 van de eerste afleveringen, denk ik dat hij daar moet tegen kunnen. Als je kan slaan, moet je ook kunnen incasseren.Je kan toch niet ontkennen dat dat een denigrerende opmerking was.
Dat is zoals Yannick die plots "Omarke" begint te zeggen. Dat hoeft ook totaal niet maar is precies iets typisch komiek.
Ik ken "Oli" bovendien totaal niet en weet dus ook niet wat er zich rond zijn persoon afspeelt en dergelijke.
welke opmerking was dat?Goh, na Oli zijn denigrerende opmerking tegen Lyn'tje in 1 van de eerste afleveringen, denk ik dat hij daar moet tegen kunnen. Als je kan slaan, moet je ook kunnen incasseren.
Amélie, één van de grappigste vrouwen die op tv komt. Gewoon rechtoe rechtaan, maar toch altijd een kwinkslag.Je kan toch niet ontkennen dat dat een denigrerende opmerking was.
Dat is zoals Yannick die plots "Omarke" begint te zeggen. Dat hoeft ook totaal niet maar is precies iets typisch komiek.
Ik ken "Oli" bovendien totaal niet en weet dus ook niet wat er zich rond zijn persoon afspeelt en dergelijke.
Toni heeft het schild heDat heeft hij juist uitgelegd; hij wou wachten tot er geen verleiding meer kon plaatsvinden, zodat zijn analyse klopte.
Toni of Yannick valt af was duidelijk in de beelden voor de komende week..
Yannick was vandaag uitgebreid aan het woord, dus ik verwacht dat die zijn zwanenzang heeft gehad.
Yannick is ook gewoon de sterkste speler he dus zou vrij logisch zijn.Zowel "lyntje" als "het lief van Omar" zijn gewoon twee totaal onnodige opmerkingen om de andere wat kleiner te maken. Zou er ook niet mee kunnen lachen tbh.
Yannick gaat naar huis, gewoon als wraak denk ik.
Die drie verraders hebben alle drie op Omar gestemd. Als die alle drie op Clémentine zouden gegaan zijn zou het geen 8-3 geweest zijn maar 5-6 en zou Clémentine op die stip gestaan hebben en lag er weer een bondgenoot uitdan was het helemaal boeken toe voor de bondgenoten