De Verraders S04

Blij dat Omar weg is! Heeft het wel volledig aan zichzelf te danken. Absoluut geen meesterverrader.
Ik vond yannick toch redelijk gevat in zijn communicatie. Hij zette Omar ferm onder druk zonder onbeleefd te worden.

Dat Oli en Omar zo goed overeen komen verbaast niet. Het zijn toch wel twee blaaskaken he.
En dan na de ronde tafel doet hij alsof het hem niet echt raakt zo, terwijl hij daar héél duidelijk met waterige ogen zat.

Die Oli leek mij volledig uit zijn lood geslagen eerlijk gezegd. Serieus bleekjes.

Vond dat persoonlijk niet bepaald grappig en eerder denigrerend. Compleet misplaatst, zeker op TV. Amelie is bovendien ook totaal niet grappig vind ik!

Is dit sarcasme of het account van Oli?
Je kan toch niet ontkennen dat dat een denigrerende opmerking was.
Dat is zoals Yannick die plots "Omarke" begint te zeggen. Dat hoeft ook totaal niet maar is precies iets typisch komiek.
Ik ken "Oli" bovendien totaal niet en weet dus ook niet wat er zich rond zijn persoon afspeelt en dergelijke.

Dat is zoals Yannick die plots "Omarke" begint te zeggen. Dat hoeft ook totaal niet maar is precies iets typisch komiek.
Ik ken "Oli" bovendien totaal niet en weet dus ook niet wat er zich rond zijn persoon afspeelt en dergelijke.
Goh, na Oli zijn denigrerende opmerking tegen Lyn'tje in 1 van de eerste afleveringen, denk ik dat hij daar moet tegen kunnen. Als je kan slaan, moet je ook kunnen incasseren.

Amélie, één van de grappigste vrouwen die op tv komt. Gewoon rechtoe rechtaan, maar toch altijd een kwinkslag.
Love it.
Geen idee of ik haar grappig zou vinden in haar zaalshows, maar laat die gewoon haarzelf zijn en die kan gewoon goed zeveren.

En tja, als je dat denigrerend vindt, dan had je eens moeten komen kijken bij ons in de bedrijfswereld. Verschil was dat het daar dan nog niet met humor gedropt werd.

Haar ogen die draaiden toen ze door Oli terecht gewezen werd: zalig! Het tv- moment van het jaar!

Dat heeft hij juist uitgelegd; hij wou wachten tot er geen verleiding meer kon plaatsvinden, zodat zijn analyse klopte.

Toni of Yannick valt af was duidelijk in de beelden voor de komende week..
Yannick was vandaag uitgebreid aan het woord, dus ik verwacht dat die zijn zwanenzang heeft gehad.
Toni heeft het schild he

Zowel "lyntje" als "het lief van Omar" zijn gewoon twee totaal onnodige opmerkingen om de andere wat kleiner te maken. Zou er ook niet mee kunnen lachen tbh.

Yannick gaat naar huis, gewoon als wraak denk ik.

Die drie verraders hebben alle drie op Omar gestemd. Als die alle drie op Clémentine zouden gegaan zijn zou het geen 8-3 geweest zijn maar 5-6 en zou Clémentine op die stip gestaan hebben en lag er weer een bondgenoot uit :ROFLMAO: dan was het helemaal boeken toe voor de bondgenoten

Zowel "lyntje" als "het lief van Omar" zijn gewoon twee totaal onnodige opmerkingen om de andere wat kleiner te maken. Zou er ook niet mee kunnen lachen tbh.

Yannick gaat naar huis, gewoon als wraak denk ik.
Yannick is ook gewoon de sterkste speler he dus zou vrij logisch zijn.

Charlotte & Eliyah zowiezo niet want die zitten beiden verkeerd op Clémentine en kennen er de ballen van. Clémentine zelf dan uiteraard ook niet en Toni heeft het schild. Oli zou te obvious zijn richting Amélie waardoor alle verdenking op haar komt te liggen. Lynn lijkt mij beïnvloedbaarder te zijn dan Yannick voor de verraders en heeft na omar denk ik ook nog niet echt een idee wie de andere verraders zijn. Yannick lijkt mij gewoon de meest logische optie.

Die drie verraders hebben alle drie op Omar gestemd. Als die alle drie op Clémentine zouden gegaan zijn zou het geen 8-3 geweest zijn maar 5-6 en zou Clémentine op die stip gestaan hebben en lag er weer een bondgenoot uit :ROFLMAO: dan was het helemaal boeken toe voor de bondgenoten

Lynn had wel een verplichte dubbele stem.

Terug
Bovenaan