Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dikke tetten en niks in het kopje, ale, dat is toch hoe ze zichzelf probeert te profileren heb ik de indruk.Wie is die Anastasya eigenlijk? Ken die niet, buiten dat ze dikke loezen heeft vind ik er ook niet veel aan.
Inderdaad, daar heb ik haat ook al enkele keren gezien rijden het zappen.Die is vaak ook 'tafelspringer' bij de tafel van Gert.
Anders kom je zot denk ik? Wie is er nog gewoon aan volledig afgesloten te zijn van de buitenwereld? Het enigste wat ze hebben is dat spel en hun momenten op de kamer dacht ik?Ik snap die mensen niet die meteen iemand in vertrouwen nemen. De essentie is net dat je niemand kan vertrouwen.
Hoe lang duurt dat spel, max 10 dagen? Moet toch lukken imo.Anders kom je zot denk ik? Wie is er nog gewoon aan volledig afgesloten te zijn van de buitenwereld? Het enigste wat ze hebben is dat spel en hun momenten op de kamer dacht ik?
Ook die koetsgroep: "We gaan niet op ons groepje stemmen he." Speelplaatslogica, I love it.Ik snap die mensen niet die meteen iemand in vertrouwen nemen. De essentie is net dat je niemand kan vertrouwen.
het zou wel fantastisch geweest zijn moest dat toch Roger geweest zijnBenieuwd wie nr4 is; ik gok op de Nederlandse acteur.
Tenzij het toch Leen zou zijn, ook al heeft ze gezegd dat ze geen verrader wilt zijn.

Ik denk Leen of Els.Benieuwd wie nr4 is; ik gok op de Nederlandse acteur.
Tenzij het toch Leen zou zijn, ook al heeft ze gezegd dat ze geen verrader wilt zijn.
Leuk van de makers van het programma om nu ook ons als kijker (heel even) te laten beseffen hoe moeilijk het is om (zelfs onder 4 mensen) een verrader te detecteren en hoe snel we in een soort van tunnel komen.Ik denk Leen of Els.
Els de Schepper is in mijn ogen veel te stil, dat ben ik niet gewoon van haar.
Hebben we van de koets groep gezien welke keuzes zij effectief hebben gemaakt voor de enveloppe? Of was dat enkel wat ze zelf verklaarden?
Ik dacht dat was aangegeven dat de kaart die ze trokken geen invloed had op de beslissing of ze werden aangeduid?Leen is al veel in beeld geweest, ze zou het wel kunnen zijn want ging vlot mee in de Roger verdenkmaking, maar als het waar is dat ze geen verrader wilde zijn, valt ze wel af.
Zal wel iets ingrijpend zijn want loopt te goed nu.Amaaaai, wat een zalig programma. Ben al super benieuwd naar volgende week. Ik vermoed dat ze ofwel onderling een verrader moeten elimineren ofwel samen via een bepaald gebaar weer iemand moeten vermoorden (zoals met die kus vorig jaar).
Zal wel iets ingrijpend zijn want loopt te goed nu.