De Verraders S04

Wie is die Anastasya eigenlijk? Ken die niet, buiten dat ze dikke loezen heeft vind ik er ook niet veel aan.
Dikke tetten en niks in het kopje, ale, dat is toch hoe ze zichzelf probeert te profileren heb ik de indruk.
Die is vaak ook 'tafelspringer' bij de tafel van Gert.
Inderdaad, daar heb ik haat ook al enkele keren gezien rijden het zappen.

Laatst bewerkt:
Ik snap die mensen niet die meteen iemand in vertrouwen nemen. De essentie is net dat je niemand kan vertrouwen.
Anders kom je zot denk ik? Wie is er nog gewoon aan volledig afgesloten te zijn van de buitenwereld? Het enigste wat ze hebben is dat spel en hun momenten op de kamer dacht ik?

Benieuwd wie nr4 is; ik gok op de Nederlandse acteur.

Tenzij het toch Leen zou zijn, ook al heeft ze gezegd dat ze geen verrader wilt zijn.

Laatst bewerkt:
Jens is de tweede Veronica de Cock …veel mensen gaan hun eigen laten beïnvloeden door zijn gedrag , gaat er nog lang inzitten zolang hij maar de verkeerde verdenkt . ;)

Ik denk Leen of Els.
Els de Schepper is in mijn ogen veel te stil, dat ben ik niet gewoon van haar.
Leuk van de makers van het programma om nu ook ons als kijker (heel even) te laten beseffen hoe moeilijk het is om (zelfs onder 4 mensen) een verrader te detecteren en hoe snel we in een soort van tunnel komen.

Francisco is ook veel stiller dan normaal, maar bij hem weten we dus effectief dat hij géén verrader is.
Op dat vlak veel respect voor Jens om er alles aan te doen om niét in een tunnel terecht te komen en steeds een open mind te hebben.
Is precies de eerste keer in al die seizoenen dat iemand een hele dag iemand in het vizier heeft, bij de ronde tafel er een open gesprek mee heeft, om dan te zeggen "Ik vind dat je reactie authentiek overkwam, je bent voor mij niet meer verdacht", chapeau. Waren alle bondgenoten maar zo...

Hebben we van de koets groep gezien welke keuzes zij effectief hebben gemaakt voor de enveloppe? Of was dat enkel wat ze zelf verklaarden?

Ik heb zitten pauseren om te zien of er niet iets was waardoor we direct konden zeggen wie het was, maar er valt niet veel te zien vd 4de verrader.. Denk wel niet dat het Els is. Kan Chloe of Eliyha zijn, die zijn redelijk op de achtergrond gebleven. Leen is al veel in beeld geweest, ze zou het wel kunnen zijn want ging vlot mee in de Roger verdenkmaking, maar als het waar is dat ze geen verrader wilde zijn, valt ze wel af.

Leen en Els hebben het dan toch wel dom gespeeld, als het één van hen zou zijn. De twee anderen zijn zo enorm weinig aan bod gekomen... Ik gok toch ook op één van hen.

Omar gaat toch mogen opletten want hij zal rap in de kijker lopen als hij zo obvious bondgenoten aanwijst en dan vooral de groep nog telks meekrijgt.

En Jens, tja zo iemand die heel rap denkt dat hij weet wie het is om er dan wss keer op keer naast te zitten. Herinner u De Vos nog van vorig seizoen die ook altijd 100% zeker was.

Leen is al veel in beeld geweest, ze zou het wel kunnen zijn want ging vlot mee in de Roger verdenkmaking, maar als het waar is dat ze geen verrader wilde zijn, valt ze wel af.
Ik dacht dat was aangegeven dat de kaart die ze trokken geen invloed had op de beslissing of ze werden aangeduid?
Zou toch net een mooie twist zijn als de kaarten terug bovenkomen en een verrader zich kan goedpraten door de groene kaart te laten zien.

Amaaaai, wat een zalig programma. Ben al super benieuwd naar volgende week. Ik vermoed dat ze ofwel onderling een verrader moeten elimineren ofwel samen via een bepaald gebaar weer iemand moeten vermoorden (zoals met die kus vorig jaar).

Amaaaai, wat een zalig programma. Ben al super benieuwd naar volgende week. Ik vermoed dat ze ofwel onderling een verrader moeten elimineren ofwel samen via een bepaald gebaar weer iemand moeten vermoorden (zoals met die kus vorig jaar).
Zal wel iets ingrijpend zijn want loopt te goed nu.

Zal wel iets ingrijpend zijn want loopt te goed nu.

Nja de makers komen nu ook af met 4 verraders, ik vermoed dat de bondgenoten er ook gewoon van uit gaan dat het er 3 zijn, dus dat voordeel is te groot voor de verraders. Tenzij de makers ervoor zorgen dat wanneer er een verrader uit gaat, dat ze geen nieuwe meer mogen rekruteren.

Benieuwd wie ze gaan vermoorden, Anastasya is risky, aan de ene kant verdenkt ze al Omar wat gevaarlijk is, anderszijds als ze die nu vermoorden, dan kan Olivier mss wel eens twijfels beginnen te krijgen bij Omar.
Het duo Gerben/Clementine zou ik zelf niet onmiddellijk viseren, die zitten toch op het (Francesco) dwaalspoor.
Jens of Lynn zal er vermoedelijk bij de volgende raad uitgaan.

Terug
Bovenaan