Mr.Anderson
Well-known member
Godverdomme toch.Je bedoelt dan volgende week zondag?
Deze week is't voetbal...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Godverdomme toch.Je bedoelt dan volgende week zondag?
Deze week is't voetbal...
Godverdomme toch.
De verraders, die VTM bazen...What were they thinking?!

Er zal wel een vierde editie komen.
Ook wel een programma waar je A-listers, vergane glorie en influencers kunt instoppen zonder dat het storend isDe verraders, die VTM bazen...
Wel een succesvol seizoen geweest precies. Er zal wel een vierde editie komen.
Maakte mij net ook de bedenking: als het vierde seizoen nu al is opgenomen, steken ze er best niet te veel hippe influencers in, want voor je het weet zitten die volgend jaar al terug in de vergeetput.Ook wel een programma waar je A-listers, vergane glorie en influencers kunt instoppen zonder dat het storend is
Hoh, ik vond Slongs toch wel storend. Die gedraagt zich als een rapper van 16 jaar.Ook wel een programma waar je A-listers, vergane glorie en influencers kunt instoppen zonder dat het storend is
Daarom dat ik niet begreep waarom William zichzelf verdacht wou maken. Laat de anderen dat zelf maar doen en dan zie je wel.Ik volg het programma maar sporadisch en 1 ding is me niet duidelijk:
Op welke manier moet je als verrader iets doen zodat je verdacht kan worden?
Als je gewoon low profile door de afleveringen loopt en nergens complotten probeert op te werpen kan je toch nooit ontmaskerd worden?
De meeste worden naar huis gestemd omdat ze anderen verdacht maken terwijl dat eigenlijk totaal niet nodig is.
Want als iemand jou verdacht maakt aan de ronde tafel heb je toch geen enkele manier om te zeggen dat je geen verrader bent?Daarom dat ik niet begreep waarom William zichzelf verdacht wou maken. Laat de anderen dat zelf maar doen en dan zie je wel.
Omdat je weet dat dit toch op een bepaald moment aan bod komt als de groep kleiner werd. En dan is het gemakkelijker om te counteren door te zeggen: 'ja maar ik heb dat zelf op tafel gegooid'.Daarom dat ik niet begreep waarom William zichzelf verdacht wou maken. Laat de anderen dat zelf maar doen en dan zie je wel.
Als het pas laat in het spel aan bod komt moet het zijn dat er nog veel twijfel is. Als 't al een hele tijd is dat je op de verdachtenlijst staat lijkt me dat niet goed voor het endgame.Omdat je weet dat dit toch op een bepaald moment aan bod komt als de groep kleiner werd. En dan is het gemakkelijker om te counteren door te zeggen: 'ja maar ik heb dat zelf op tafel gegooid'.
Maar uiteraard weet je nooit hoe zoiets uit zal draaien.
Maar hoe kom je op die verdachtenlijst?Als het pas laat in het spel aan bod komt moet het zijn dat er nog veel twijfel is. Als 't al een hele tijd is dat je op de verdachtenlijst staat lijkt me dat niet goed voor het endgame.
Nee inderdaad. Ik vind dat ook wat vreemd. Random praten met mensen en proberen iemand te betrappen op één of andere leugen.Maar hoe kom je op die verdachtenlijst?
Je moet toch niets saboteren ofzo?
Niet. De kunst is om uw gedrag niet aan te passen, uw lichaamstaal onder controle te houden, etc... en u dus te gedragen als een bondgenoot.Op welke manier moet je als verrader iets doen zodat je verdacht kan worden?