De Verhulstjes Seizoen 1

Ja van diene oude telefoon en dat kapot tapijt verschoot ik ook wel.
En dan nog alle brol bijhouden waar ge niks meer mee zijt...

Zag je daar nu gewoon kweetni hoe goed gert zijne lul zitten in zijn ondergoed? :')

En amai die is precies gigantisch geschapen dan.

Kvind deze familie (op televisie) alleszins vriendelijker overkomen dan de Pfaffs. De Pfaffs zaten op één of andere manier op een roze wolk.
Deze familie blijft, ondanks hun fortuin, nog volledig normaal. 10jr oude gsm, versleten tapijt ed. En ze schamen zich daar ook niet voor.

Zag je daar nu gewoon kweetni hoe goed gert zijne lul zitten in zijn ondergoed? :')

En amai die is precies gigantisch geschapen dan.
Is een beetje een culminatie van zijn "no fucks given" attitude. Ik denk dat wel meer vrouwen zijn lul hebben gezien, dat is niet echt een geheim ;)
Kvind deze familie (op televisie) alleszins vriendelijker overkomen dan de Pfaffs. De Pfaffs zaten op één of andere manier op een roze wolk.
Deze familie blijft, ondanks hun fortuin, nog volledig normaal. 10jr oude gsm, versleten tapijt ed. En ze schamen zich daar ook niet voor.
Ja ook wel Verhulst over Pfaff vind ik, de Planckaerts is dan weer meer "hors categorie" ;)

Ze hadden het programma beter De Verhulst genoemd
unsure.gif

Voor velen van ons is Gertje gewoon een god waarmee we zijn opgegroeid, die kan niets verkeerd doen :D.
Moest hij nog grotere brol maken dan dit , dan nog zouden velen het prachtig vinden.

Ik vind het trouwens fantastisch dat een mens met zoveel geld toch ook nog gierig is.
(Gsm - tapijt - al die kapotte lampen - verzamelwoede)

Ik wil een collab-aflevering tussen "De Verhulstjes" en "Samson & Marie" waarbij een cynische Gert een hoogbejaarde Samson mbv sondeerbuisjes moet helpen plassen.

Het feit dat iedereen het hier over Gert zijn flieter heeft, wilt wel zeggen dat het opzet geslaagd is hé, meer moet je daar niet achter zoeken. Misschien staat er volgende week reclame op.

Voor velen van ons is Gertje gewoon een god waarmee we zijn opgegroeid, die kan niets verkeerd doen :D.
Moest hij nog grotere brol maken dan dit , dan nog zouden velen het prachtig vinden.

Ik vind het trouwens fantastisch dat een mens met zoveel geld toch ook nog gierig is.
(Gsm - tapijt - al die kapotte lampen - verzamelwoede)
Inderdaad, ze gooien het geld niet door de ramen!

Ik zie hun liever bezig dan die omhooggevallen mensen in de sky is the limit of in Latem Leven....

Wat die ellen ook dagelijks doet bij haar hond doet, zie ik ook niet elke ‘rijke’ mens doen 😀

Inderdaad, ze gooien het geld niet door de ramen!

Ik zie hun liever bezig dan die omhooggevallen mensen in de sky is the limit of in Latem Leven....

Wat die ellen ook dagelijks doet bij haar hond doet, zie ik ook niet elke ‘rijke’ mens doen 😀

En die van sky is the limit hebben dan ook nog is een pak minder geld dan de Gert (met uitzondering van Naessens en mss Cracco)

Tweede aflevering vond ik al veel amusanter dan de eerste.
Waarschijnlijk ook door corona dat er veel minder zaken zijn die ze kunnen filmen of mee volgen.

Terug
Bovenaan